Az Audi egy nagy hatótávolságú belépőszintű modellváltozattal erősíti a Q4 e-tron sorozatot. A tisztán elektromos hajtású prémiummodell átfogó alapfelszereltséggel, 412 kilométeres hatótávolsággal (Sportback: 423 kilométer) és 165 kW egyenáramú töltési kapacitással rendelkezik.
Egységes nemzetközi rendszer és könnyű tájékozódás az ügyfelek számára. Az Audi továbbfejleszti a betűk és számok kombinációján alapuló névadási rendszerét.
Az Audi az MHEV plus technológiával ellátott első belsőégésű motorjait mutatta be az új, Premium Platform Combustion (PPC) alapú A5 és Q5 modellekben.
Az Audi örömmel fogadta, hogy az új, teljesen elektromos A6 e-tron modell elnyerte a Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY) 2025-ös díját a nagyautó kategóriában.
Az Audi az új A5 családdal nyitja meg sikeres középkategóriájának következő fejezetét.
Az Audi most bemutatja a sikertörténet legújabb generációját: íme, a minden eddiginél modernebb és dinamikusabb Q5.
Az Audi A6 Sportback e-tron 0,21-es légellenállási együtthatójával az Audi eddigi legáramvonalasabb modellje, amely aerodinamikai szempontból felülmúlja a Volkswagen-csoporton belül a szegmensében szereplő összes járművet.
Ismét visszatért júliusban Balatonfüredre az Audi, a Kékszalag fő mobilitási partnereként. Július 18-a hihetetlen izgalmakkal teli befutót, és hangos sikert hozott az Audi által is szponzorált, Józsa Márton vezette Fifty-Fifty csapatának. Másnap délután pedig már megszokott módon az Audi Speed Challange-en versenghettek az idei mezőny leggyorsabb hajósai.
Újdonságai egész sorával az új Audi S3 jóval több puszta termékfrissítésnél: megnövelt teljesítmény, hátsó kerekekre jutó forgatónyomaték-szabályzás (Torque Splitter), illetve számos további műszaki különlegesség gondoskodik erőteljes menetteljesítményekről és agilis irányíthatósági tulajdonságokról. Megjelenésében e kompaktmodell egyebek mellett kifejező orrkialakításával, sportos diffúzorával és négy csőben végződő, nagyteljesítményű kipufogórendszerével kelt még dinamikusabb összhatást. Az Audi S3 Sportback és Limousine változatában 2024 második negyedévében érkezik a márkakereskedőkhöz, alapára 18 978 460 forint.
Minden dizájn egyedi: az Audi e-tron 2018-as bemutatkozása óta a négykarikás márka egyéni stílusú – úgynevezett Livery Design – fóliázással borítja prototípusait és modelljeinek egyedi példányait, legutóbb például az S1 Hoonitron és a Formula–1 bemutatóautó esetében. Immár több mint húsz járművét mutatta be az Audi ilyen különleges külsővel, mégpedig mindegyiket Marco dos Santos tervei nyomán, aki a Design Branding területéért felel az Audinál. Legújabb víziója az Audi Q6 e-tron prototípust díszíti. Marco dos Santos e legfrissebb munkája kapcsán vallott a kifejező dizájn mögött meghúzódó filozófiáról, s arról is, mi köze mindehhez a férfiöltönyöknek, illetve mi nyugtalaníthatja adott esetben a formatervezőt.
Továbbra is folyamatosan fejleszti RS Q e-tron versenyautóját az Audi: harmadik Dakar Rali bevetése előtt több területen is módosul a nagyfeszültségű akkumulátorral és energiaátalakítóval működő, jövőbemutató elektromos hajtásrendszerrel készült rali-prototípus. Az Audi pilóták és navigátorok Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger és Carlos Sainz/Lucas Cruz alkotta csapata így 2024 januárban számos részletfejlesztés előnyeit élvezheti majd. Az új ötletek révén az RS Q e-tron biztonságosabbá, megbízhatóbbá, kényelmesebbé és némileg könnyebbé is vált, a szerelőcsapat számára pedig rövidült a karbantartás időigénye.
Immár harmadik Dakar Ralijára készül az Audi RS Q e-tron, az Audi Sport csapata pedig részletes fejlesztőmunkával tökéletesítette tovább energiaátalakítóval és nagyfeszültségű akkumulátorral működő, elektromos hajtásrendszerű, úttörő rali-prototípusát az év legkeményebb raliversenyére. A három versenyzőpáros – Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger és Carlos Sainz/Lucas Cruz – egyaránt optimizmussal, egyben tisztelettel tekint az év legnehezebb feladata elé.
Következetesen halad tisztán elektromos modelljei kínálatának növekedési pályáján az Audi. A most megújult Q4 e-tron sorozat a 2024-es modellévre áthangolt futóművel, tovább fokozott gazdaságossággal, karakteres hanggal és bővített alapfelszereltséggel érkezik. A továbbfejlesztett hajtáskoncepció és a megnövelt töltőteljesítmény mellett az Audi a vezetéstámogató rendszerek funkciókörét is bővíti, az extrafelszerelésként rendelhető Adaptív menetasszisztens (Adaptive Cruise Assist) például már a sávváltást is támogatja.
Letisztult formavilággal és továbbfejlesztett technikával frissíti fel Q-családja zászlóshajóját az Audi. Átdolgozott külső dizájnja új első és hátsó lökhárítóval hangsúlyozza az SUV-kupé erőteljes karakterét. Az extrafelszerelésként rendelhető S line külső optikai csomag az ügyfelek sportosság iránti igényeit hivatott még jobban kielégíteni. Az Audi első alkalommal kínálja Q8 modelljét lézeres kiegészítő távolsági fénnyel szerelt HD-Matrix LED-fényszórókkal, amelyek választható fénygrafikával megjelenő, digitális nappali menetfénnyel is rendelkeznek. A fejlett világítástechnikák bővített programját igény szerint négyféle hátsó fénygrafikával szolgáló, digitális OLED hátsó lámpák teszik teljessé. A Q-modellek sorában elfoglalt csúcspozíciót új keréktárcsák, színek, dekorbetétek, illetve kontrasztárnyalatú díszvarrásokkal készült ülések is hangsúlyozzák.
A világ legjelentősebb sivatagi ralija inspirálta az Audi Q8 e-tron edition Dakar születését. A különleges modellváltozat magasabbra emelt karosszériájával és extraként rendelhető fóliázásával már külső megjelenésében is - az energiaátalakítóval kiegészített elektromos hajtásrendszerrel - kifejezetten a Dakar Ralira tervezett RS Q e-tron versenyautót idézi. Az exkluzív SUV-modell terepjáró képességei és azonnal rendelkezésre álló, bőséges forgatónyomatéka tökéletes együttest alkot mindazok számára, akik a műutaktól távol is szeretnének elektromosan közlekedni és nyitottak a kalandokra.
Történelmet írt az Audi: a világ legkeményebb sivatagi raliján az Audi RS Q e-tron révén először győzött egy elektromos hajtással, nagyfeszültségű akkumulátorral és energiaátalakítóval ellátott, kis károsanyag-kibocsátású prototípus. A Carlos Sainz/Lucas Cruz spanyol páros körülbelül 7900 kilométer után egy óra húsz perc előnnyel szerezte meg az Audi első győzelmét a Dakar Ralin. Mattias Ekström/Emil Bergkvist szintén célba ért.
Letisztult dizájnnal és továbbfejlesztett technikával frissítette ismét családi SUV-modelljei zászlóshajóját az Audi: új orr- és farkialakítás emeli ki még jobban az elsőosztályú variálhatóságot és az akár hét üléssel is rendelhető, tágas utasteret kínáló Q7 sorozata erőteljes karakterét. Első ízben kínálnak e modell lézeres kiegészítő távolsági fénnyel szerelt HD Matrix-LED fényszórói igény szerint választható fénygrafikájú, digitális nappali menetfényt, miközben négyféle hátsó fénydizájnnal ugyancsak digitális, OLED-technikájú hátsó lámpák teszik teljessé a világítási kínálatot. Mindemellett új könnyűfém keréktárcsák, színek, dekorbetétek és kontrasztárnyalatú díszvarrásokkal készült ülések gondoskodnak még szélesebb egyéni kialakítási lehetőségekről a Q-modellek legsokoldalúbb SUV-tagja számára.
Modernebb, nagyobb, egyszerűbb: 2024 közepén jelentős frissítést kap az Audi Q2. A kompakt SUV-modell infotainment-rendszere széleskörű technikai fejlesztésben részesül, és a 12. héttől kezdődően minden új Audi Q2 az Audi virtuális műszeregységgel (Audi virtual cockpit) és az MMI-rendszer központi kezelőegységeként 8,8 col képátlójú érintőképernyővel készül. Megszűnik az eddigi forgató-/nyomógomb, helyére praktikus tárolórekesz kerül. Az Audi Q2 alapára 12 243 980 forint.
Az Audi Q6 e-tron az első, Premium Platform Electric, prémium elektromos platformra (PPE) épülő szériamodell, amely a vállalat számára a következő meghatározó lépést jelenti a prémium elektromobilitás felé vezető úton. Az elektromos SUV terméksajátosságaival „A haladás technikáját” testesíti meg. A modellt a lenyűgöző menet- és töltési teljesítmény mellett megnövelt hatékonyság és nagy hatótáv is jellemzi. Az Audi Q6 e-tron az Audira jellemző SUV formavilágot testesíti meg az e-tron-specifikus dizájn konzekvens továbbfejlesztésével. A modell belső terében debütáló új designfilozófia és jövőbe mutató technológiák a négykarikás márkánál az elektromobilitás új fejezetét képviselik, és minden nap átélhetővé teszik „A haladás technikáját”. Az Audi Q6 e-tron modellsorozattal az elektromobilitás megérkezett a vállalat központjába, Ingolstadt gyártósoraira, míg a modell elektromos hajtásai Győrben, az Audi Hungariánál készülnek.
Sikeresen lezajlott az 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj, amelynek idén is a négykarikás márka volt a hivatalos mobilitási partnere. Az Audi számára hatalmas dicsőség, hogy a márka által támogatott MLS Raiffeisen 5050 Fifty-Fifty szédületeset javított tavaly felállított rekordján: sikerült csaknem két órával gyorsabban teljesíteniük a Kékszalag távját. A 2022-es 7 óra 13 perc 21 másodperces verseny után Józsa Márton és legénysége idén mindössze 5 óra 3 perc 56 másodperc alatt teljesítette a Nagydíjat. Mindemellett pedig az MLS Raiffeisen 5050 Fifty-Fifty teljesítette leggyorsabban az Audi Speed Challenge távját is, vagyis kettős győzelemmel százszázalékosan teljesített a Kékszalag során.
A hagyományokhoz híven idén júliusban is visszatér Balatonfüredre az Audi, az 55. Kékszalag fő mobilitási partnereként. A négykarikás márka nem csupán támogatóként szerepel a sportág ünnepévé vált versenyen, hanem aktív közreműködőként számos programelemmel is színesíti a rajtnak otthont adó Balatonfüred vitorlás forgatagát.
Markáns és nemes megjelenéssel lép a 2024-es modellévbe az Audi A6 és az Audi A7, illetve S-változataik. Az elöl és hátul egyéni dizájnelemekkel kialakított, új tervezésű felszereltségi szintek mellett erőteljes külső és belső színekkel, új keréktárcsa-dizájnváltozatokkal és még gazdagabb szériafelszereltséggel érkezik a két felsőkategóriájú modell.
Idén 30 éve jelent meg a prémium autószegmens márkái közül elsőként gyártókapacitással az Audi Magyarországon – minden versenytársánál hamarabb felismerve a hazánkban rejlő potenciált, regionális- és globális szinten egyaránt. Így lett Magyarország minden prémium autómárkát megelőzve, immár 30 éve „Az Audi hazája” („The land of Audi”). Ebben a jubileumi évben egyedülálló kezdeményezést indított útjára fiatal művészi tehetségek támogatására, valamint különleges üzenete megismertetésére kizárólagos hazai forgalmazóként a Porsche Hungaria Audi márkája, valamint a győri AUDI HUNGARIA Zrt. Közösen keresték azokat a fiatal művészeket, akiknek kreatív munkái mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre érkező utasokat köszönthetik az Audi nevében.
Teljes mértékben elkötelezett az elektromos mobilitás mellett az Audi: 2026-tól a négykarikás márka kizárólag tisztán elektromos új modellekkel kíván megjelenni a világpiacon, 2033-ig pedig fokozatosan leállítja belsőégésű motorral készülő modelljeinek gyártását. Ezen egyértelmű döntése alapján és „Vorsprung 2030” vállalati stratégiája keretében az Audi lépésről-lépésre minden termelési helyszínét az elektromos autók gyártására készíti elő.
Széleskörű frissítés a sikermodell számára: az A3 – amellyel az Audi 1996-ban megalapította a prémium-kompaktkategóriát – immár sportosabb, kényelmesebb és méginkább digitális, mint valaha. Progresszívebb dizájnja mellett jelentősen kibővített alapfelszereltség, valamint új anyagok és ajánlatok gondoskodnak minderről, miközben a közvetlenül az autó képernyőjén igénybe vehető alkalmazások, a választható fénygrafikával működő nappali menetfény és a rugalmasan utólag is megrendelhető funkciók széleskörű egyéni kialakítási lehetőségeket kínálnak. Teljes egészében új fejlesztésként jelenik meg a piacon az A3-család markáns crossover-tagja, az A3 allstreet, amely karakteres offroad-megjelenésével, az A3 Sportback változatéhoz képest három centiméterrel megnövelt szabadmagasságával és megemelt üléspozíciójával a vezetés a SUV-modelleket idéző élményét és magasfokú funkcionalitást kínál.