-
Kulcsszó
Előretörő teljesítmény – Az Audi RS 5 Coupé
Amikor formát ölt a színtiszta dinamika - erőtől duzzadó, markáns orrkialakítás, magától értetődően ívelő kupé-vonalvezetés, dominánsan széles kiállás és impozáns far. Mindezt 331 kW (450 LE) teljesítményű, V6-os biturbo-aggregát mozgatja - az Audi RS 5 Coupé mély benyomást keltő módon testesíti meg a High-Performance stílust.
High-Performance számokban
Teljesítmény
331
kW¹
(450 PS)
Gyorsulás
3,9
Sec.¹
0 - 100 km/h
Nyomaték
600
Nm¹
Maximum
1 Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 9,1 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 208 g/km
A 331 kW (450 LE) teljesítményű és 600 newtonméter maximális forgatónyomatékú, 2,9 literes V6-os biturbo-erőforrás (üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 9,1 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 208 g/km) sportosságot és erőt ígér. Lelkesedés, amely gyorsan tovább növelhető: az Audi RS 5 Coupé álló helyzetből mindössze 3,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órára, majd tempósan tovább, egészen 250 kilométer/órás végsebességéig, amely kívánságra 280 kilométer/órára is emelhető. Mindeközben nyolcfokozatú tiptronic automata sebességváltója extrém rövid kapcsolási időkről, RS sportkipufogó-rendszere pedig magával ragadó hanghatásokról gondoskodik.
A dinamika új élménye
Indítsa be Audi RS 5 Coupé¹ modelljét és tapasztalja meg Ön is a jellegzetes RS-dinamikát! Az Audi drive select menetdinamikai szabályozórendszer segítségével többféle üzemmód közül választhat, a további, szabadon konfigurálható RS1 és RS2 móduszban pedig még egyénibben igazíthatja személyes elvárásaihoz az autó alapvető karakterét. Az extrafelszerelésként sport-differenciálművel is kiegészíthető quattro összkerékhajtás a mély benyomást keltő menetdinamikai és agilis irányíthatósági tulajdonságok szolgálatában megbízható vonóerőátadási képességekről gondoskodik. A Dynamic Ride Control (DRC) technikájával kiegészített, extrafelszerelésként rendelhető RS-sportfutómű plusz a bólintó és oldalirányú billenő mozgásokat kiegyenlítve növeli a kanyarbeli menetdinamikai képességeket és a menetstabilitást. A hatékony lassulásokról extraként kerámiafékek gondoskodhatnak, amelyek féknyergei igény szerint háromféle színben is rendelhetők.
Jellegzetes kupé, egyértelműen RS – a dizájn
Az Audi RS 5 Coupé¹ körvonalai már első pillantásra sportosságukkal keltenek mély benyomást. Az RS-orrkialakítás a szegély nélkül integrált, új méhsejt-mintázatú hűtőráccsal a színtiszta magabiztosság kifejezője, míg a széles nyomtávokat a hangsúlyosan domborodó sárvédők és a markáns oldalsó küszöbborítások emelik ki. Az RS-specifikus diffúzorbetéttel, önálló elemként kialakított légterelő peremmel, illetve az RS-kipufogórendszer ovális végcsöveivel kidolgozott, robusztus far szintén megdobogtatja a szívet. Vonzó stílusban teszik teljessé e dinamikus összhatást a 20 col peremátmérőjű, fekete könnyűfém keréktárcsák.
Üdvözlet a cockpitban!
Tiszta feketében - az Audi RS 5 Coupé¹ "irányítóközpontja" exkluzivitást sugároz, különösen ezzel az opcionális felszereltséggel: elöl méhsejt-mintázatú steppeléssel és - az RS-dizájncsomag részeként sziklaszürke - kontrasztárnyalatú díszvarrásokkal készült Feinnappa bőr kárpitozású, nemes hatású RS sportülések, amelyek az alumínium sebességváltó-kapcsolóbillentyűkkel szerelt, bőrbevonatú RS sportkontúr-kormánykerékkel közösen következetesen folytatják a külső performance-karakterét. Az érzelemdús beltér-dizájn harmonikus keretként szolgál egy digitális különlegességhez: az Audi virtual cockpit műszeregységhez, amely olyan RS-specifikus információkkal szolgál, mint a gumiabroncsok nyomása és hőmérséklete, a forgatónyomaték és a teljesítmény, valamint a köridők és a nehézségi gyorsulással (g) kifejezett erőhatások, de gyorsulásmérőt is tartalmaz. E modell sportosságának utolsó finomításairól a már alapkivitelben alumíniumbetéttel és megvilágított "RS 5" felirattal kidolgozott küszöblécek gondoskodnak.
A tetejétől a részletekig egyedi
Kölcsönözzön egészen egyedi stílusjegyet Audi RS 5 Coupé¹ modellje számára! Például még sportosabbat, az extrafelszerelésként rendelhető szénszálerősítésű műanyag (karbon) tető formájában, amely csekély tömegével az autó még magasabb fokú agilitásához és dinamikájához is hozzájárul. Vagy nyisson "új perspektívát" az ugyancsak opcionális panoráma-üvegtetővel, amely fokozatmentes elektromos állítású árnyékolót is tartalmaz.
1 Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 9,1 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 208 g/km