-
Kulcsszó
A teljesítmény hozzáállás kérdése
Az Audi S/RS modellek azon szenvedélyünk megtestesítője, mellyel nap mint nap újra és újra fellelkesítsük Önt .
Színtiszta energia és progresszív teljesítmény - Az Audi RS e-tron GT
Szoborszerűen plasztikus formavilága az Audi RS-modellek semmi mással össze nem téveszthető karakterével ötvözi a Gran Turismo modellek dinamikus arányait.
Az autó újraértelmezésének igénye már a puritán dizájnban is tükröződik, amelyet az aerodinamikus teljesítmény ihletett. A progresszív luxus itt olyan motivációvá lép elő, amely még intenzívebbé teszi a vezetés érzelmekben eleve gazdag élményét. Jellegzetes stílusjegyek a vörös rombuszos RS-emblémák, s mély benyomást keltő az erő, amit tisztán elektromos quattro összkerékhajtásával az Audi RS e-tron GT kínál: az első és a hátsó tengely egy-egy motorja együttesen akár 440 kW teljesítményt produkál.
Bővebben - Az Audi RS e-tron GT
Élménygyorsító - Az Audi RS 4 Avant
A sportautók high-performance menetteljesítményei és a családi autók funkcionalitása - ezeket egyesíti magában az Audi RS 4 Avant. Szokatlan dizájnja és kompromisszumot nem tűrő sziluettje azonnal egyértelművé teszi: itt a sportosság a program.
A vezetés dinamikus élménye
Az Audi RS 4 Avant extrafelszerelésként rendelhető RS-dinamikacsomagja a Dinamikus kormányzás, a Sport-differenciálművel kiegészített quattro összkerékhajtás és a Dinamikus csillapításszabályzás (Dynamic Ride Control; DRC) rendszerével működő RS-sportfutómű plusz technikáival bizonyul meggyőzőnek. A szériafelszereltséget bővítő Audi drive select menetdinamikai szabályzórendszer lenyűgözően széles palettát biztosít a vezetés élménye számára - mielőtt még a 280 kilométer/órás végsebességnél működésbe lépne a motor elektronikus leszabályzása.
Az Audi RS 4 Avant
Amikor a cél a rajt -
Az Audi RS 5 Coupé
Ahol formát ölt a színtiszta dinamika: erőtől duzzadó, markáns orrkialakítás, természetesen ívelő kupévonalak, dominánsan széles kiállás és impozáns far. Mindezt 331 kW (450 LE) teljesítménnyel 2,9 literes, V6-os TFSI biturbo-motor mozgatja - az RS 5 Coupé2 mély benyomást keltő formában testesíti meg vérbeli high-perfomance karakterét.
A dinamika újszerű élménye
Indítsa be Audi RS 5 Coupé modelljét és tapasztalja meg a hamisítatlan RS-dinamikát! Az Audi drive select menetdinamikai szabályzórendszerben a már megszokottakon túl két új - RS1 és RS2 - üzemmódot is beállíthat, illetve elmenthet az MMI touch érintőképernyőn, ezután pedig már a kormánykerék RS Mode gombjával aktiválhatja személyes performance-beállításait. Az extrafelszerelésként Sport-differenciálművel kiegészíthető quattro összkerékhajtás megbízható vonóerőátadási képességekről gondoskodik a mély benyomást keltő menetdinamika és az agilis irányíthatóság szolgálatában.
Bővebben - Az RS 5 Coupé
Audi RS 5 Sportback -
Már indulástól meggyőző
Az Audi RS 5 Sportback több, mint csupán sportos jármű - élje meg prémiumszinten a funkcionalitás, a kényelem és a dinamika élményét! Markáns RS-dizájnelemek ígérnek csúcsszínvonalú sportosságot, amit Ön a nagyteljesítményű, 2,9 literes, V6-os TFSI biturbo-motor és a quattro összkerékhajtás révén mindenkor biztosan adhat át az útfelületre.
Erő és kontroll
Gyors sprintek - magabiztosan, mégpedig az extrafelszerelésként Sport-differenciálművel kiegészíthető quattro állandó összkerékhajtásnak és az optimalizált kapcsolási időkkel működő, sportos hangolású, nyolcfokozatú tiptronic sebességváltónak köszönhetően. Tapasztalja meg az alapfelszereltséghez tartozó RS-sportfutómű élményét, amellyel az Audi RS 5 Sportback biztosan fekszik az úton. A Dinamikus csillapításszabályzás (Dynamic Ride Control; DRC) rendszerével működő, extrafelszerelésként rendelhető RS-sportfutómű plusz technikájával Ön még színvonalasabb kanyardinamikát és menetstabilitást élvezhet.
Bővebben - Az Audi RS 5 Sportback
A siker jutalma a menetszél -
Az Audi RS 6 Avant
Üzleti megbeszélésre vagy családi kirándulásra - mondjon igent az Audi RS 6 Avantra! Nagyteljesítményű sportautóként ugyanis olyan kompromisszumot nem tűrő dizájnt ígér, amely magasfokú mindennapos használhatósággal párosul - szerelem első utazásra.
Erőteljes kisugárzás: a külső dizájn
Az Audi RS 6 Avant számos RS-specifikus elemmel tűnik ki. Hátulja az RS-lökhárítóval, az integrált RS-diffúzorbetéttel és a dinamikus tetőlégterelővel egyértelmű állásfoglalást fogalmaz meg, míg az egyaránt hangsúlyosan domborodó első és hátsó sárvédőkkel kiszélesített karosszéria, a keret nélküli Audi Singleframe hűtőrács, az első RS-lökhárító és a nagyméretű szélső légbeömlő nyílások az eleje impozáns RS-dizájnjára irányítják a tekintetet.
Az RS 6 Avant
Víziókat ébreszt -
Az Audi RS 7 Sportback
Vad és zabolátlan vagy magabiztos és esztétikus? Az Audi RS 7 Sportback formájában meg is született a döntés: mindkettő. A Tangóvörösben ívelő, s a kupékat idéző, elegáns vonalvezetés a V8-as TFSI-motor nyers erejével, az innovatív technika pedig intuitív dinamikával találkozik. Tapasztalja meg Ön is a lenyűgöző élményt, amikor nem kell kompromisszumokat kötnie!
Már első pillantásra kivételes
Sportos tetővonalával az Audi RS 7 Sportback minden környezetben vonzza a tekintetet. Széles "vállak", csillogó "szemek" és vad "természet" - markáns dizájnja minden pillanatban abszolút meggyőző. Az RS-modellekre jellemző széles kialakítás, a LED-fénysáv és a széles Singleframe hűtőrács egyaránt a kiemelkedő menetteljesítmények látható kifejezői.
Az RS 7 Sportback
Az Audi RS Q3 -
Céltudatos, már indulás előtt
Az új, nagyteljesítményű kompakt-SUV Audi RS Q3 révén az atletikus dizájn magasfokú mindennapos használhatósággal találkozik, míg a legendás, 2,5 literes TFSI-motor a quattro összkerékhajtással közösen gondoskodik a vezetés élvezetes élményéről.
Maga írja szabályait
Az új Audi RS Q3 egyéni formai nyelvezete jól láthatóvá tett menetteljesítményekkel kelt mély benyomást. Hátulja diffúzorelemmel kiformált, RS-specifikus lökhárítóval, fekete végcsövekkel szerelt, nagyméretű ovális kipufogókkal és RS-specifikus tetőlégterelővel gondoskodik erőteljes lezárásról. Az RS-lökhárító a fényes fekete Singleframe hűtőráccsal pedig kifejezetten dinamikus megjelenést kölcsönöz elejének.
Az RS Q3
Jó ok a kerülőútra -
Az Audi RS Q3 Sportback
Jellegzetes RS-specifikus elemei is hozzájárulnak a kompakt SUV-kupé crossover-modell összességében kimondottan sportos dizájnjához. Motorházfedele alatt 2,5 literes TFSI-motor produkál 294 kW (400 LE) teljesítményt.
Feltűnően más
Az Audi RS Q3 Sportback menetteljesítményei azonnal jól láthatók. Hátulja diffúzorelemmel kiformált és fényes fekete vízszintes pengemotívumokkal (Blade) díszített, RS-specifikus lökhárítóval és RS-specifikus légterelővel gondoskodik erőteljes lezárásról. Elöl az RS-lökhárító és a fényes fekete Singleframe hűtőrács tűnik fel.
Az RS Q3 Sportback
Audi TT RS Coupé -
Dinamika a legjobb formájában
Ismerkedjen meg a TT-sorozat az Audi Sport készítette csúcsmodelljével! Féktelen erő, magával ragadó dizájn, illetve magasfokú menetstabilitás és dinamika, egyszerűen már a versenysport szintjén - ez az Audi TT RS Coupé.
Magas teljesítményszint
Az Audi TT RS Coupé "szíve" elöl dobog: 2,5 literes, soros öthengeres TFSI-motorja 294 kW (400 LE) teljesítményével és 480 newtonméter maximális forgatónyomatékával álló helyzetből mindössze 3,7 másodperc alatt gyorsíthat fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 250 kilométer/óra, de opcionálisan akár 280 kilométer/órára is emelhető.
A TT RS Coupé
Audi TT RS Roadster -
Tapasztalja meg a szabadságot, érezze az erőt!
Nyitott vagy zárt tetővel, az Audi TT RS Roadster egyaránt lenyűgöz menetteljesítményeivel és dinamikus irányíthatósági tulajdonságaival - az Ön csúcs-sportroadstere a mindennapok autózásának élvezetes élményéhez.
A 2,5 literes, soros öthengeres TFSI-motor ereje jól érzékelhetően bontakozik ki a gázpedál határozott lenyomására, a hangjától pedig garantált a libabőr-érzés. A 294 kW (400 LE) teljesítmény jóvoltából Ön már 3,9 másodperc alatt teljesítheti az álló helyzetből 100 kilométer/óráig tartó gyorsulási tesztet, miközben az alapkivitelhez tartozó, hétfokozatú S tronic sebességváltó olyan lágyan kapcsol, hogy alig érzékeli.
Az Audi TT RS Roadster
Átlép a határokon -
Az Audi R8 Coupé V10 quattro
Az R8 következetesen egyesít mindent, amit csak a versenysport és az exkluzivitás jelent. Az R8 Coupé V10 quattro színtiszta Audi - a legmagasabb szinten.
Erő középről
Az Audi R8 Coupé V10 quattro "szíve" a tengelyek között elhelyezett, atmoszférikus V10-es motorja. Az 5.2 FSI 6200-as percenkénti fordulatszámnál 560 newtonméter maximális forgatónyomatékot bocsát a vezető rendelkezésére, szárazkarteres kenési rendszere pedig különösen mély beépítési pozíciót tett lehetővé számára. Utóbbi szintén nagyban hozzájárul, hogy Ön minden menethelyzetben ilyen pontosan irányíthatja R8 modelljét. A tíz henger speciális gyújtási sorrendje abszolút karakteres hangot eredményez.
Az R8 Coupé V10 quattro
A dinamika alapfelszereltség
Az Audi R8 Coupé V10 performance quattro
Elöl méretes légbeömlő nyílások és széles Singleframe hűtőrács, a 456 kW (620 LE) teljesítményű középmotorra utaló, feszes oldalsó vonalvezetés, hátul pedig magasra felhúzott diffúzorelem - az R8 Coupé V10 performance quattro minden oldalról rátekintve lenyűgöz.
Még nagyobb teljesítmény, még több erő - ez a performance
Az Audi R8 Coupé V10 performance quattro "szíve" a tengelyek között elhelyezett, atmoszférikus V10-es motorja, amely a performance változatban további 36, így összesen már 456 kilowattot (620 LE) teljesít. Ezzel 3,4-ről 3,1 másodpercre rövidül a 0-100 km/h sprint, míg a végsebesség 324-ről 331 kilométer/órára nő, de a forgatónyomatékban is egyértelmű a különbség: 6500-as percenkénti fordulatszámnál 580 newtonméter áll rendelkezésre.
Az R8 Coupé V10 performance quattro
Minden mást hagyjon hátra - Az Audi R8 Spyder V10 quattro
Közvetlenül háta mögül a V10-es atmoszférikus motor erőteljesen zengő hangja szól, a feje felett pedig a szabad nyári égbolt tárul fel - az Audi R8 Spyder V10 quattro exkluzív életstílussal ötvözi a versenysport közelségét. Kettős ígéret, amelyekhez egyaránt hű ez a nagyteljesítményű sportautó.
Nagyteljesítményű sportmodellként az Audi R8 már elvből is elkötelezett a könnyűszerkezetes konstrukció mellett. Az Audi R8 Spyder V10 quattro vászonteteje mindössze 44 kilogrammjával nem csupán a kiváló teljesítmény/tömeg-arányhoz járul hozzá, hanem az autó tömegközéppontjának alacsony pozíciójához is, ami vezetőként mindenekelőtt fokozott menetstabilitást jelent Önnek. Elektrohidraulikus rendszer hajtogatja a tetőt mindössze 20 másodperc alatt a szénszálerősítésű műanyag (CFRP) fedél alá, 50 kilométer/órás tempóig akár menet közben is. A hátsó válaszfal ablaka szintén gombnyomásra mozgatható.
Audi R8 Spyder V10 quattro
Legendásan A-ból B-be -
Az Audi R8 Spyder V10 performance quattro
A 456 kW (620 LE) teljesítményű R8 Spyder V10 performance quattro egyfajta hitvallás a sportosság és a karakteres dizájn mellett - amit Ön is intenzíven érezhet, hallhat és nyitott formában élvezhet.
Mindig egy kicsivel tovább - ez a performance
Az Audi R8 Spyder V10 performance quattro "szíve" a tengelyek között elhelyezett, atmoszférikus V10-es motorja, amely a performance változatban további 37, így összesen már 456 kilowattot (620 LE) teljesít. Ezzel 3,5-ről 3,2 másodpercre rövidül a 0-100 km/h sprint, míg "felfelé" hét kilométer/órával 322-ről 329 kilométer/óráig bővülnek képességei, de a forgatónyomatékban is egyértelmű a különbség: 6500-as percenkénti fordulatszámnál 580 newtonméter áll rendelkezésre. Az R8 Spyder V10 performance quattro szénszálerősítésű műanyag hátsó légterelője egyértelmű külső utalás a meggyőző motorteljesítményre.