-
Kulcsszó
Élje meg a legendát Az Audi RS Q3
Nem csupán megérkezni szeretnénk, hanem el is kezdeni valamit. Nem az idők ritmusát
követni, hanem a saját impulzusainkét. Az ideális jármű ehhez az új,
nagyteljesítményű SUV-modell, az Audi RS Q3. A vezetés élvezetéről a legendás 2,5
literes TFSI motor gondoskodik, a quattro összkerékhajtással közösen.
Indulhatunk?
Csúcsteljesítmény képekben
Maga írja szabályait
Az új Audi RS Q3 egyedülálló formai nyelvezete jól érzékelhető performance-karakterrel bizonyul meggyőzőnek. A kupékat idéző, ereszkedő tetőíve mély benyomást keltő SUV-körvonalakat kölcsönöz számára, kiemelkedő teljesítménye pedig már az orrán is jól látható: RS-lökhárítója a fényes fekete Singleframe hűtőráccsal közösen dinamikus fellépést biztosít számára. A tíz-tíz milliméterrel kidomborodó kerékjáratokkal és az emelkedő vállövvel oldalnézete is határozottan izmos hatást kelt, az extrafelszerelésként rendelhető 21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák pedig aligha megszokottak e kategóriában. Az Audi RS Q3 hátulja fényes fekete diffúzorelemmel és vízszintes pengeidomokkal (blade) kialakított, RS-specifikus lökhárítóval, illetve ugyancsak RS-specifikus tetőlégterelővel gondoskodik erőteljes lezárásról.
Csúcsteljesítmény számokban
1Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 8,8-8,9 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 202-203 g/km
Viszlát unalom!
A legendás 2,5 literes, öthengeres TFSI-motor (üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 8,8-8,9 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 202-203 g/km) minden egyes utat valóságos kalanddá varázsol, de az összes kanyar is szenzációs élménnyé lép elő, amiről az alapkivitelhez tartozó, a karosszériát az alapmodelléhez képest tíz milliméterrel mélyebbre süllyesztő RS-sportfutómű gondoskodik. Mindezeken túl extrafelszerelésként csillapítás-szabályzás növelheti a menetdinamikai képességeket és a stabilitást, miközben kedvező irányíthatósági tulajdonságokról és még színvonalasabb kényelemről is gondoskodik. A pontos iránytartás szolgálatában az Audi RS Q3 RS-specifikus hangolású progresszív kormányzással készül. A tervezők azonban az ellentétes oldalra is gondoltak, mégpedig az alapkivitel acél féktárcsával és opcióként vörösre fényezett féknyereggel szerelt RS-fékei vagy az extraként kínált - szürke, vörös vagy kék féknyereggel választható - kerámiafékek formájában.
Nincs esély kompromisszumokra
Az Audi RS Q3 dinamikusan atletikus karaktere utasterében is harmonikus folytatásra lel - a multifunkciós gombokkal és alul egyenesített karimával kialakított, az alapkivitelhez tartozó, bőrbevonatú RS-sportkormánytól az alapkivitelű antracitárnyalatú Race alumínium, extraként pedig zongoralakk-fekete vagy szénszálerősítésű műanyag (karbon) dekorbetéteken át, egészen az integrált fejtámlákkal kiformált és RS-specifikus méhsejtmintázatú steppeléssel varrott Feinnappa bőr bevonatú, opcionális RS-sportülésekig. Hangsúlyosan vízszintes formai elemek keltenek tágas térérzetet, kívánságra pedig az extrafelszerelésként rendelhető vörös vagy kék RS-dizájncsomag révén újabb stílusjegyekkel a sportosság is tovább fokozható. A stílusos indulásról az ajtók Audi Sport logót kivetítő beszállófényei gondoskodnak.
Szem előtt az erő
Az Audi RS Q3 beltere következetesen előre összpontosít, a kezelőelemek pedig - mint például az alapkivitelhez tartozó MMI touch érintőképernyő - célzottan Önre. A járműinformációkat nagy felbontásban olvashatja le az alapkivitelhez tartozó, és RS dizájn szerinti Audi virtual cockpit teljes egészében digitális kombinált műszeregység teljes-HD felbontású, 12,3 col átlójú RS-specifikus kijelzőfelületéről. Még egy lépéssel tovább megy az extrafelszerelésként kínált Audi virtual cockpit plus műszeregység, amely már sebességváltó-kapcsolásjelző fényekkel, valamint olyan speciális RS-kijelzésekkel is szolgál, mint a sebesség, a fordulatszám, a gyorsulásmérő, illetve a pillanatnyi teljesítmény és forgatónyomaték.
Elegendő hely minden elképzelhető számára
Az új luxus - amikor nem kell elköteleződnie. Az Audi RS Q3 ugyanis lélegzetelállító menetteljesítményei mellett magasfokú mindennapos használhatóságot is kínál, számos lehetőség számára biztosítva elegendő helyet. Utasterében akár öt személy is utazhat, amihez a hátsó ülés már alapkivitelben 150 milliméteres távon hosszirányban, támlájának dőlésszöge pedig hét fokozatban állítható. Terjedelmesebb tárgyak szállításakor a csomagtartó a hátsó üléstámla lehajtásával 530 literről egészen 1525 literig bővíthető.
1Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 8,8-8,9 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 202-203 g/km