Az Audi elérkezett egy mérföldkőhöz, és továbbra is ösztönzi a körforgásos gazdaság előbbre vitelét az autóiparban. Ahol ez technikailag megvalósítható, és ökológiai és gazdasági szempontból is logikus, a vállalat növelni kívánja a másodlagos anyagok használatát a járművekben.
Az Audi az A6 modellcsaládját egy klasszikus business Sedannal bővíti. Ez a modell új mércét állít fel a dizájn és az aerodinamika terén, és a prémium felső kategória innovációját és kényelmét minden részletében kézzelfoghatóvá teszi
Az Audi Csoport a kihívásokkal teli piaci környezet ellenére is stabil teljesítményt nyújtott a 2024-es pénzügyi évben. Az elmúlt tizenkét hónapban az árbevétel 64,5 milliárd eurót tett ki, a működési eredmény 3,9 milliárd euró volt, a működési árrés pedig 6 százalék.
Az Audi egy nagy hatótávolságú belépőszintű modellváltozattal erősíti a Q4 e-tron sorozatot. A tisztán elektromos hajtású prémiummodell átfogó alapfelszereltséggel, 412 kilométeres hatótávolsággal (Sportback: 423 kilométer) és 165 kW egyenáramú töltési kapacitással rendelkezik.
Egységes nemzetközi rendszer és könnyű tájékozódás az ügyfelek számára. Az Audi továbbfejleszti a betűk és számok kombinációján alapuló névadási rendszerét.
Az Audi az MHEV plus technológiával ellátott első belsőégésű motorjait mutatta be az új, Premium Platform Combustion (PPC) alapú A5 és Q5 modellekben.
Az Audi örömmel fogadta, hogy az új, teljesen elektromos A6 e-tron modell elnyerte a Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY) 2025-ös díját a nagyautó kategóriában.
Az Audi az új A5 családdal nyitja meg sikeres középkategóriájának következő fejezetét.
Az Audi most bemutatja a sikertörténet legújabb generációját: íme, a minden eddiginél modernebb és dinamikusabb Q5.
Az Audi A6 Sportback e-tron 0,21-es légellenállási együtthatójával az Audi eddigi legáramvonalasabb modellje, amely aerodinamikai szempontból felülmúlja a Volkswagen-csoporton belül a szegmensében szereplő összes járművet.
Ismét visszatért júliusban Balatonfüredre az Audi, a Kékszalag fő mobilitási partnereként. Július 18-a hihetetlen izgalmakkal teli befutót, és hangos sikert hozott az Audi által is szponzorált, Józsa Márton vezette Fifty-Fifty csapatának. Másnap délután pedig már megszokott módon az Audi Speed Challange-en versenghettek az idei mezőny leggyorsabb hajósai.
Újdonságai egész sorával az új Audi S3 jóval több puszta termékfrissítésnél: megnövelt teljesítmény, hátsó kerekekre jutó forgatónyomaték-szabályzás (Torque Splitter), illetve számos további műszaki különlegesség gondoskodik erőteljes menetteljesítményekről és agilis irányíthatósági tulajdonságokról.
Minden dizájn egyedi: az Audi e-tron 2018-as bemutatkozása óta a négykarikás márka egyéni stílusú – úgynevezett Livery Design – fóliázással borítja prototípusait és modelljeinek egyedi példányait, legutóbb például az S1 Hoonitron és a Formula–1 bemutatóautó esetében.
Továbbra is folyamatosan fejleszti RS Q e-tron versenyautóját az Audi: harmadik Dakar Rali bevetése előtt több területen is módosul a nagyfeszültségű akkumulátorral és energiaátalakítóval működő, jövőbemutató elektromos hajtásrendszerrel készült rali-prototípus.
Immár harmadik Dakar Ralijára készül az Audi RS Q e-tron, az Audi Sport csapata pedig részletes fejlesztőmunkával tökéletesítette tovább energiaátalakítóval és nagyfeszültségű akkumulátorral működő, elektromos hajtásrendszerű, úttörő rali-prototípusát az év legkeményebb raliversenyére. A három versenyzőpáros – Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger és Carlos Sainz/Lucas Cruz – egyaránt optimizmussal, egyben tisztelettel tekint az év legnehezebb feladata elé.
Következetesen halad tisztán elektromos modelljei kínálatának növekedési pályáján az Audi. A most megújult Q4 e-tron sorozat a 2024-es modellévre áthangolt futóművel, tovább fokozott gazdaságossággal, karakteres hanggal és bővített alapfelszereltséggel érkezik. A továbbfejlesztett hajtáskoncepció és a megnövelt töltőteljesítmény mellett az Audi a vezetéstámogató rendszerek funkciókörét is bővíti, az extrafelszerelésként rendelhető Adaptív menetasszisztens (Adaptive Cruise Assist) például már a sávváltást is támogatja.
Letisztult formavilággal és továbbfejlesztett technikával frissíti fel Q-családja zászlóshajóját az Audi. Átdolgozott külső dizájnja új első és hátsó lökhárítóval hangsúlyozza az SUV-kupé erőteljes karakterét. Az extrafelszerelésként rendelhető S line külső optikai csomag az ügyfelek sportosság iránti igényeit hivatott még jobban kielégíteni.
A világ legjelentősebb sivatagi ralija inspirálta az Audi Q8 e-tron edition Dakar születését. A különleges modellváltozat magasabbra emelt karosszériájával és extraként rendelhető fóliázásával már külső megjelenésében is - az energiaátalakítóval kiegészített elektromos hajtásrendszerrel - kifejezetten a Dakar Ralira tervezett RS Q e-tron versenyautót idézi. Az exkluzív SUV-modell terepjáró képességei és azonnal rendelkezésre álló, bőséges forgatónyomatéka tökéletes együttest alkot mindazok számára, akik a műutaktól távol is szeretnének elektromosan közlekedni és nyitottak a kalandokra.
Történelmet írt az Audi: a világ legkeményebb sivatagi raliján az Audi RS Q e-tron révén először győzött egy elektromos hajtással, nagyfeszültségű akkumulátorral és energiaátalakítóval ellátott, kis károsanyag-kibocsátású prototípus. A Carlos Sainz/Lucas Cruz spanyol páros körülbelül 7900 kilométer után egy óra húsz perc előnnyel szerezte meg az Audi első győzelmét a Dakar Ralin. Mattias Ekström/Emil Bergkvist szintén célba ért.
Letisztult dizájnnal és továbbfejlesztett technikával frissítette ismét családi SUV-modelljei zászlóshajóját az Audi: új orr- és farkialakítás emeli ki még jobban az elsőosztályú variálhatóságot és az akár hét üléssel is rendelhető, tágas utasteret kínáló Q7 sorozata erőteljes karakterét.
Modernebb, nagyobb, egyszerűbb: 2024 közepén jelentős frissítést kap az Audi Q2. A kompakt SUV-modell infotainment-rendszere széleskörű technikai fejlesztésben részesül, és a 12. héttől kezdődően minden új Audi Q2 az Audi virtuális műszeregységgel (Audi virtual cockpit) és az MMI-rendszer központi kezelőegységeként 8,8 col képátlójú érintőképernyővel készül. Megszűnik az eddigi forgató-/nyomógomb, helyére praktikus tárolórekesz kerül. Az Audi Q2 alapára 12 243 980 forint.
Az Audi Q6 e-tron az első, Premium Platform Electric, prémium elektromos platformra (PPE) épülő szériamodell, amely a vállalat számára a következő meghatározó lépést jelenti a prémium elektromobilitás felé vezető úton. Az elektromos SUV terméksajátosságaival „A haladás technikáját” testesíti meg. A modellt a lenyűgöző menet- és töltési teljesítmény mellett megnövelt hatékonyság és nagy hatótáv is jellemzi.
Sikeresen lezajlott az 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj, amelynek idén is a négykarikás márka volt a hivatalos mobilitási partnere. Az Audi számára hatalmas dicsőség, hogy a márka által támogatott MLS Raiffeisen 5050 Fifty-Fifty szédületeset javított tavaly felállított rekordján: sikerült csaknem két órával gyorsabban teljesíteniük a Kékszalag távját.
A hagyományokhoz híven idén júliusban is visszatér Balatonfüredre az Audi, az 55. Kékszalag fő mobilitási partnereként. A négykarikás márka nem csupán támogatóként szerepel a sportág ünnepévé vált versenyen, hanem aktív közreműködőként számos programelemmel is színesíti a rajtnak otthont adó Balatonfüred vitorlás forgatagát.
Markáns és nemes megjelenéssel lép a 2024-es modellévbe az Audi A6 és az Audi A7, illetve S-változataik. Az elöl és hátul egyéni dizájnelemekkel kialakított, új tervezésű felszereltségi szintek mellett erőteljes külső és belső színekkel, új keréktárcsa-dizájnváltozatokkal és még gazdagabb szériafelszereltséggel érkezik a két felsőkategóriájú modell.
Idén 30 éve jelent meg a prémium autószegmens márkái közül elsőként gyártókapacitással az Audi Magyarországon – minden versenytársánál hamarabb felismerve a hazánkban rejlő potenciált, regionális- és globális szinten egyaránt. Így lett Magyarország minden prémium autómárkát megelőzve, immár 30 éve „Az Audi hazája” („The land of Audi”).
Teljes mértékben elkötelezett az elektromos mobilitás mellett az Audi: 2026-tól a négykarikás márka kizárólag tisztán elektromos új modellekkel kíván megjelenni a világpiacon, 2033-ig pedig fokozatosan leállítja belsőégésű motorral készülő modelljeinek gyártását. Ezen egyértelmű döntése alapján és „Vorsprung 2030” vállalati stratégiája keretében az Audi lépésről-lépésre minden termelési helyszínét az elektromos autók gyártására készíti elő.
Széleskörű frissítés a sikermodell számára: az A3 – amellyel az Audi 1996-ban megalapította a prémium-kompaktkategóriát – immár sportosabb, kényelmesebb és méginkább digitális, mint valaha. Progresszívebb dizájnja mellett jelentősen kibővített alapfelszereltség, valamint új anyagok és ajánlatok gondoskodnak minderről, miközben a közvetlenül az autó képernyőjén igénybe vehető alkalmazások, a választható fénygrafikával működő nappali menetfény és a rugalmasan utólag is megrendelhető funkciók széleskörű egyéni kialakítási lehetőségeket kínálnak.