Audi Logo

Fontosabb tudnivalók

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?

Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következő lehetőségek közül választhat:  A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről

A 06-80/204-255-ös vagy a 06-1/345-1779-es telefonszám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.  A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről

Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) elő-hívószámot tárcsázni a 345-1779-es telefonszám előtt.  Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.  A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitás Garancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások megléte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármű (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.

Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

- Alvázszám  - Rendszám  - Mobilitásgarancia érvényessége  - Kedvezményezett neve, címe  - Visszahívható telefonszám  - Meghibásodás természete  - Meghibásodás földrajzi helye  - Kilométeróra-állás

Hasznos tanácsok

- Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba! - Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat! - Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz! - Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!