-
Kulcsszó
Általános szolgáltatási feltételek
Kedvezményezett
Mindazon személy(ek), aki(k) a Mobilitásgaranciával ellátott Járművet jogosultan
használják, és eleget tesz(nek) bejelentési, valamint igazolási
kötelezettség(ük)nek, segítségnyújtásra jogosult(ak) a jelen általános
szolgáltatási feltételek szerint.
Szolgáltatók
Az Audi márkaszervizek, a Magyar Autóklub és a nemzetközi ARC Europe S. A.
partnerek nyújtanak segítséget a kedvezményezettnek.
A mindenkori magyarországi Audi márkaszervizek elérhetősége a wwww.audi.hu oldalon olvasható.
Igazoló dokumentumok
A Mobilitásgarancia-szolgáltatás igénybevételére való jogosultság a Jármű forgalmi
engedélyének és szervizfüzetének (ennek hiányában a Mobilitásgarancia kötés eredeti
számla) bemutatásával igazolható. Ezen dokumentumok hiánya esetén szolgáltatás csak
készpénzfizetés ellenében vehető igénybe.
Meghibásodási kategóriák: műszaki meghibásodás, baleset, egyéb esetek
A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai műszaki meghibásodás, baleset és egyéb
kategóriában megadott esetekre kínálnak segítséget.
Műszaki meghibásodásnak minősül a Jármű bármely hirtelen, előre
nem látott, Eredeti ®alkatrészei meghibásodásából eredő
hibája, beleértve a mechanikai vagy elektromos meghibásodást, amely a Jármű
azonnali menetképtelenségét eredményezi, vagy a közlekedés biztonságát
veszélyezteti. A közlekedés biztonságát veszélyeztető meghibásodás a fék,
szervokormány, első ablaktörlő, biztonsági öv, irányjelző- és féklámpák, világítás,
vezetőoldali ülés beállítási meghibásodása, a műszerfali kontroll- lámpák
továbbhaladást tiltó piros jelzése - piros és sárga jelzés magyarázatát lásd a
fedélzeti irodalomban a "Kezelési tudnivalók, figyelmeztető és ellenőrző lámpák"
fejezetben.
Közlekedési baleset (például - de nem kizárólag - ütközés,
borulás, zuhanás, kiégés, robbanás, villámcsapás stb.), amelynek következtében a
Jármű menetképtelenné válik, illetve a Jármű bármely meghibásodása, amelynek
következtében a Jármű bezárhatatlanná válik.
Egyéb esetek kategóriába kizárólag a felsorolásban szereplő
meghibásodási formák tartoznak, mint lemerült akkumulátor, üzemanyaghiány, hibás
üzemanyagfajta kiválasztása az üzemanyagkúton (benzin-gázolaj), Adblue
félretankolás, kizárás a Járműből, pótkerék, emelő vagy kerékkulcs hiánya, valamint
a gumiabroncs-defekt és a kavics beszorulása a fékhez. Az olyan műveletek
azonban, mint a karbantartás - akár időszakosan, akár másként -, a Jármű
vizsgálata, vagy az előre tervezett szervizlátogatás nem tekintendő
meghibásodásnak, továbbá a karbantartáshoz, javításhoz szükséges pótalkatrész
hiánya sem kezelhető annak. Mobilitásgarancia-szolgáltatás esetén, ha a
meghibásodás: lemerült akkumulátor, akkor az autó beindítása után - az ismételt
meghibásodás elkerülése érdekében - az elektromos rendszer ellenőrzése céljából a
lehető legrövidebb időn belül (munkanapon maximum 24 óra) az autóval egy
márkaszervizbe kell menni. Ha az ügyfél a szervizben nem jelenik meg, akkor a
következő lemerült akkumulátor esetet már nem tudjuk az ingyenes Mobilitásgarancia
szolgáltatás keretén belül kezelni.
A forgalomba helyezés időpontja.
A forgalomba helyezés időpontja az a dátum, amelyet a Jármű forgalmi engedélyében a
forgalomba helyezés napjaként feltüntettek. Ez a meghatározás kizárólag a Jármű
első forgalomba helyezésére vonatkozik.
A jogosultság érvényességi ideje:
• A Mobilitásgarancia az új gépkocsi 1. forgalomba helyezésének napjától - a
gyárilag előírt - 1. Ellenőrző / LongLife szerviz esedékességéig
érvényes.
• Az ügyfél a Mobilitásgarancia szolgáltatásokra vonatkozó meghosszabbított
jogosultságot egy Ellenőrző / LongLife szerviz elvégzésén keresztül szerezheti meg.
Az ott feltárt esetleges hibák kijavításával, és a Mobilitás csomag megvásárlásával
- a gyártó által előírt - a következő esedékes Ellenőrző / LongLife szervizig
érvényes a szolgáltatás.
*További információk: "Korlátozások és Kizárások".
"Az emeltszintű Mobilitásgarancia szolgáltatás leírása a szolgáltatások leírása
fejezetben, míg a
Mobilitásgarancia-alapszolgáltatások feltételei és szabályai az Alapszolgáltatások
fejezetben találhatóak."
A meghibásodás napja
A meghibásodás napja az a naptári nap, amikor a jelen általános szolgáltatási
feltételek szerinti műszaki meghibásodás, , menetképtelenség, baleset,
rongálás vagy feltörés bekövetkezik.
A szolgáltatás igénybevétele
A kedvezményezett a Mobilitásgarancia- szolgáltatásokat a Jármű meghibásodása
esetén, a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központhoz történő haladéktalan, de
legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül történő bejelentés után,
az igazoló dokumentumok szolgáltatóknak történő felmutatásával veheti igénybe. A
bejelentés során a kedvezményezett köteles közölni a Jármű forgalmi engedélyében és
szervizfüzetében szereplő adatokat, valamint a meghibásodás természetének és a
bekövetkezése földrajzi helyének megállapításához szükséges
információkat.
A szolgáltatások a megadott értékhatáron belül térítésmentesek a kedvezményezett
számára, az azokat meghaladó költségek kiegyenlítésének kötelezettsége a
kedvezményezettet terheli.
Jármű
A Mobilitásgarancia azokra a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. (1139 Budapest, Fáy
u. 27.) által közvetlenül vagy a márkakereskedői hálózatán keresztül értékesített
vagy szervizelt Audi személygépkocsikra érvényes, melyek engedélyezett szállítási
kapacitása legfeljebb 9 fő, és utánfutóval együtt számítva is megfelelnek az alábbi
feltételeknek:
Max. magasság: 3,2 m
Max. szélesség: 2,55 m
Max. hosszúság: 16 m
Max. össztömeg: 3 500 kg
A szolgáltatásba a gyártó által beépített alkatrészeken, felszereléseken kívül csak
azok az alkatrészek vonhatók be, amelyek a Porsche Hungária Kft.-től származnak és
az Audi márkaszerviznél kerültek beszerelésre.
Területi hatály
A Mobilitásgarancia az alább felsorolt országokban érvényes:
Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Dánia, Németország, Észtország, Finnország,
Franciaország, Görögország, Nagy-Britannia, Írország, Olaszország, Kanári szigetek,
Horvátország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Hollandia, Norvégia,
Ausztria, Lengyelország, Portugália, Svédország, Svájc, Szerbia és Montenegró,
Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Csehország, Magyarország, Románia , Belarusz
Köztársaság
A szolgáltatások rendelkezésre állása
A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai az év 365 (366) napján, a hét minden napján, a
nap 24 órájában azonos szinten állnak a kedvezményezett rendelkezésére.
A szolgáltatási szintek átlagos földrajzi, éghajlati és közlekedési viszonyokat
feltételeznek, országcsoportonként különbözőek. A szolgáltatás menetében külföldön
hosszabb várakozási idő is adódhat.
Kiszállási idő
A hívástól számítva átlagosan 45 percen belül történik kiszállás a
helyszínre.