-
Kulcsszó
Általános szolgáltatási feltételek
Kedvezményezett
Mindazon személy(ek), aki(k) a Mobilitásgaranciával ellátott Járművet jogosultan
használják, és eleget tesz(nek) bejelentési, valamint igazolási
kötelezettség(ük)nek, segítségnyújtásra jogosult(ak) a jelen általános
szolgáltatási feltételek szerint.
Szolgáltatók
Az Audi márkaszervizek, a Magyar Autóklub és a nemzetközi ARC Europe S. A.
partnerek nyújtanak segítséget a kedvezményezettnek.
A mindenkori magyarországi Audi márkaszervizek elérhetősége a wwww.audi.hu oldalon olvasható.
Igazoló dokumentumok
A Mobilitásgarancia-szolgáltatás igénybevételére való jogosultság a Jármű forgalmi
engedélyének és szervizfüzetének (ennek hiányában a Mobilitásgarancia kötés eredeti
számla) bemutatásával igazolható. Ezen dokumentumok hiánya esetén szolgáltatás csak
készpénzfizetés ellenében vehető igénybe.
Meghibásodás
A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai a Jármű meghibásodása esetére kínálnak
segítséget. Meghibásodásnak minősül a Jármű bármely hirtelen, előre nem látott
hibája, beleértve a mechanikai vagy elektromos meghibásodást és az olyan hibát,
amely a Jármű azonnali menetképtelenségét eredményezi, vagy az olyan váratlan
meghibásodást, amely a közlekedés biztonságát veszélyezteti, illetve lehetetlenné
teszi a Jármű bezárását (ablakemelő, zár).
A közlekedés biztonságát veszélyeztető meghibásodás a fék, szervokormány, első
ablaktörlő, biztonsági öv, irányjelző- és féklámpák, világítás, vezetőoldali ülés
beállítási meghibásodása, a műszerfali kontroll - lámpák továbbhaladást tiltó piros
jelzése - a piros és sárga jelzés magyarázatát lásd a fedélzeti irodalomban a
kezelési tudnivalók, figyelmeztető és ellenőrző lámpák fejezetben. Minden
közlekedési baleset (például - de nem kizárólag - ütközés, borulás, zuhanás,
kiégés, robbanás, villámcsapás stb.), amelynek következtében a Jármű
menetképtelenné válik, illetve a Jármű feltörése és rongálása, amelynek
következtében a Jármű bezárhatatlanná válik. Meghibásodásnak tekinthető továbbá a
lemerült akkumulátor, az üzemanyaghiány, hibás üzemanyagfajta kiválasztása az
üzemanyagkúton (benzin-gázolaj), kizárás a Járműből, pótkerék, emelő vagy
kerékkulcs hiánya valamint a gumiabroncs-defekt.
Mobilitásgarancia-szolgáltatás esetén, ha a meghibásodás: akkumulátor lemerült,
akkor az autó beindítása után - az ismételt meghibásodás elkerülése érdekében -, az
elektromos rendszer ellenőrzése céljából, a lehető legrövidebb időn belül (maximum
24 óra) az autóval egy márkaszervizbe kell menni. Ha az ügyfél a szervizben nem
jelenik meg, akkor a következő lemerült akkumulátor esetét már nem tudjuk az
ingyenes Mobi2 szolgáltatás keretén belül kezelni.
Az olyan műveletek azonban, mint karbantartás - akár időszakosan, akár másként -, a
Jármű vizsgálata vagy az előre tervezett szervizlátogatás nem tekintendő
üzemzavarnak, továbbá a karbantartáshoz szükséges pótalkatrészének hiánya sem
kezelhető annak.
A forgalomba helyezés időpontja.
A forgalomba helyezés időpontja az a dátum, amelyet a Jármű forgalmi engedélyében a
forgalomba helyezés napjaként feltüntettek. Ez a meghatározás kizárólag a Jármű
első forgalomba helyezésére vonatkozik.
A jogosultság érvényességi ideje:
• A Mobilitásgarancia az új gépkocsi 1. forgalomba helyezésének napjától - a
gyárilag előírt - 1. Ellenőrző / LongLife szerviz esedékességéig
érvényes.
• Az ügyfél a Mobilitásgarancia szolgáltatásokra vonatkozó meghosszabbított
jogosultságot egy Ellenőrző / LongLife szerviz elvégzésén keresztül szerezheti meg.
Az ott feltárt esetleges hibák kijavításával, és a Mobilitás csomag megvásárlásával
- a gyártó által előírt - a következő esedékes Ellenőrző / LongLife szervizig
érvényes a szolgáltatás.
*További információk: "Korlátozások és Kizárások".
"Az emeltszintű Mobilitásgarancia szolgáltatás leírása a szolgáltatások leírása
fejezetben, míg a
Mobilitásgarancia-alapszolgáltatások feltételei és szabályai az Alapszolgáltatások
fejezetben találhatóak."
A meghibásodás napja
A meghibásodás napja az a naptári nap, amikor a jelen általános szolgáltatási
feltételek szerinti üzemzavar, menetképtelenség, baleset, rongálás vagy feltörés
bekövetkezik.
A szolgáltatás igénybevétele
A kedvezményezett a Mobilitásgarancia- szolgáltatásokat a Jármű meghibásodása
esetén, a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központhoz történő haladéktalan, de
legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül történő bejelentés után,
az igazoló dokumentumok szolgáltatóknak történő felmutatásával veheti igénybe. A
bejelentés során a kedvezményezett köteles közölni a Jármű forgalmi engedélyében és
szervizfüzetében szereplő adatokat, valamint a meghibásodás természetének és a
bekövetkezése földrajzi helyének megállapításához szükséges
információkat.
A szolgáltatások a megadott értékhatáron belül térítésmentesek a kedvezményezett
számára, az azokat meghaladó költségek kiegyenlítésének kötelezettsége a
kedvezményezettet terheli.
Jármű
A Mobilitásgarancia azokra a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. (1139 Budapest, Fáy
u. 27.) által közvetlenül vagy a márkakereskedői hálózatán keresztül értékesített
vagy szervizelt Audi személygépkocsikra érvényes, melyek engedélyezett szállítási
kapacitása legfeljebb 9 fő, és utánfutóval együtt számítva is megfelelnek az alábbi
feltételeknek:
Max. magasság: 3,2 m
Max. szélesség: 2,55 m
Max. hosszúság: 16 m
Max. össztömeg: 3 500 kg
A szolgáltatásba a gyártó által beépített alkatrészeken, felszereléseken kívül csak
azok az alkatrészek vonhatók be, amelyek a Porsche Hungária Kft.-től származnak és
az Audi márkaszerviznél kerültek beszerelésre.
Területi hatály
A Mobilitásgarancia az alább felsorolt országokban érvényes:
Belgium, Bosznia Hercegovina, Bulgária, Dánia, Németország, Észtország, Finnország,
Franciaország, Görögország, Nagy-Britannia, Írország, Olaszország, Kanári szigetek,
Horvátország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Hollandia, Norvégia,
Ausztria, Lengyelország, Portugália, Svédország, Svájc, Szerbia és Montenegró,
Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Csehország, Magyarország, Románia , Belarusz
Köztársaság
A szolgáltatások rendelkezésre állása
A Mobilitásgarancia-szolgáltatásai az év 365 (366) napján, a hét minden napján, a
nap 24 órájában azonos szinten állnak a kedvezményezett rendelkezésére.
A szolgáltatási szintek átlagos földrajzi, éghajlati és közlekedési viszonyokat
feltételeznek, országcsoportonként különbözőek. A szolgáltatás menetében külföldön
hosszabb várakozási idő is adódhat.
Kiszállási idő
A hívástól számítva átlagosan 45 percen belül történik kiszállás a
helyszínre.