-
Kulcsszó
Fontosabb tudnivalók
Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?
Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a
Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak
várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves
figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult
a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb
a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a
Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal.
Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következő lehetőségek közül
választhat:
A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása
belföldről
A 06-80/204-255-ös vagy a 06-1/345-1779-es telefonszám hívásával Ön igénybe veheti
- az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.
A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása
külföldről
Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) elő-hívószámot tárcsázni a
345-1779-es telefonszám előtt.
Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar
Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.
A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitás Garancia igazolásának
legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások megléte,
ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármű (külföldön
és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető
helyen tárolják a gépjárműben.
Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi
adatokat:
- Alvázszám
- Rendszám
- Mobilitásgarancia érvényessége
- Kedvezményezett neve, címe
- Visszahívható telefonszám
- Meghibásodás természete
- Meghibásodás földrajzi helye
- Kilométeróra-állás