-
Kulcsszó
Több, mint csupán SUV-modell Az Audi Q5
Az Audi Q5 az Audi Avant modellek sportosságát magasfokú mindennapos
használhatósággal ötvözi. Új, sportos formai nyelvezete már az első pillantásra
magával ragad, míg menetdinamikai képességei quattro összkerékhajtásának
köszönhetően minden egyes út során mély benyomást keltenek.
A dizájn és a libabőr-faktor
Az Audi Q5 formai nyelvezete sportos motívumaival és egyéni kisugárzásával vonz, míg magas légbeömlő nyílásokkal, illetve függőleges hatású bordázat jellemezte, alacsony és széles nyolcszögű hűtőráccsal kiformált, kifejezetten plasztikus orrkialakítása határozott magabiztosságot sugároz. A dinamikus dizájnt trapézalakú kipufogóvégcsövei, keresztirányú díszléccel kiegészített hátsó diffúzoreleme és a hátsó lámpái alatt a far teljes szélességében végighúzódó krómléc harmóniája teszi teljessé.
Új fényanimációk
Az OLED-egységek háromdimenziós elrendezésű, kisméretű és önállóan vezérelhető szegmensekre osztott kialakítása mély benyomást keltő animációk révén újszerű fénydizájnt tesz lehetővé. Már megvásárlásakor is háromféle hátsó fénydizájn áll rendelkezésre az autó egyéni kialakítása szolgálatában, de a fénygrafika használat közben is alkalmazkodik az éppen választott menet-üzemmódhoz. A digitális OLED-technikájú hátsó lámpák közelítésérzékelő funkcióval is rendelkeznek: ha jármű vagy más közlekedő hátulról két méternél jobban megközelíti az álló autót, az összes OLED-szegmens jól láthatóan megnövekedett felülettel lép automatikusan működésbe.
Magával ragadó menetdinamika
Az Audi Q5 közvetlen, dinamikus gyorsulással és agilis irányíthatósági tulajdonságokkal bizonyul meggyőzőnek. Már alapkivitelben változó működésű quattro összkerékhajtással készül, amely igény szerint osztja el a forgatónyomatékot az egyes kerekek között. A mechanikus központi zárfunkció szintén a kiemelkedő menetdinamikai tulajdonságok jegyében született, gyakorlatilag időkésedelem nélkül osztva el a forgatónyomatékot az első és a hátsó tengely között, ami egyaránt kiváló vonóerőátadási és iránytartási képességekben mutatkozik meg. A fokozatmentes adaptív csillapítás-szabályzással kiegészített, elektronikus szabályzású légrugózás mind a négy kerékre kiterjedően automatikusan állítja a karosszéria szintjét és a csillapítást. Mindezeken túl az Audi drive select menetdinamikai szabályzórendszer különféle üzemmódok szerint teszi lehetővé a kívánt járműkarakterisztikák beállítását.
Válasszon színt és könnyűfém keréktárcsát
Válassza igény szerint egymással a különböző fényezéseket és könnyűfém keréktárcsákat, s alkossa meg elképzelései szerint Audi Q5 modelljét!
20 col peremátmérőjű, 5 V-küllős „Stern” dizájn szerinti könnyűfém keréktárcsák, antracitfekete, polírozott
20 col peremátmérőjű, 5-küllős dizájn szerinti könnyűfém keréktárcsák
21 col peremátmérőjű, 5 V-küllős „Offset” dizájn szerinti Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, antracitfekete, polírozott
21 col peremátmérőjű, 5-küllős „Polygon” dizájn szerinti Audi Sport könnyűfém keréktárcsák
Navarra-kék metál
Daytona-szürke gyöngyház
District-zöld metál
20 col peremátmérőjű, 5 V-küllős „Stern” dizájn szerinti könnyűfém keréktárcsák, antracitfekete, polírozott
20 col peremátmérőjű, 5-küllős dizájn szerinti könnyűfém keréktárcsák
21 col peremátmérőjű, 5 V-küllős „Offset” dizájn szerinti Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, antracitfekete, polírozott
21 col peremátmérőjű, 5-küllős „Polygon” dizájn szerinti Audi Sport könnyűfém keréktárcsák
Navarra-kék metál
Daytona-szürke gyöngyház
District-zöld metál
20 col peremátmérőjű, 5 V-küllős „Stern” dizájn szerinti könnyűfém keréktárcsák, antracitfekete, polírozott
20 col peremátmérőjű, 5-küllős dizájn szerinti könnyűfém keréktárcsák
21 col peremátmérőjű, 5 V-küllős „Offset” dizájn szerinti Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, antracitfekete, polírozott
21 col peremátmérőjű, 5-küllős „Polygon” dizájn szerinti Audi Sport könnyűfém keréktárcsák
Navarra-kék metál
Daytona-szürke gyöngyház
District-zöld metál
Mindennapok prémiumszinten
Méretei, menetteljesítményei és funkcionalitása együttese a mindennapok prémium-SUV-modelljévé avatja az Audi Q5 sorozatot, amely egyszerűen kezelhető funkciókkal segít megfelelni a mindennapok kihívásainak. Az Audi Q5 hátsó üléstámlája három részre osztott és állítható dőlésszögű, s az ülés hosszirányban is állítható. A pakolást olyan intelligens megoldások könnyítik, mint például a szériafelszereltséghez tartozó, variálhatóan összehajtható csomagtérszőnyeg, az elektromos mozgatású csomagtérajtó extrafelszerelésként rendelhető szenzorvezérlése, illetve a karosszéria az opcionális adaptive air suspension légrugózás által kínált, manuális vezérlésű lesüllyesztése.
Bőséges tér az egyéni kialakítási lehetőségek számára
Az öt személy számára is tágas hely jellemezte, bőséges belső térkínálatot kényelmes fej- és lábtér teszi teljessé. A magas üléspozíció kedvező rálátást biztosít a forgalomra. A hangsúlyosan vízszintes vonalvezetés a tágas tér és a kényelem érzetét közvetíti. A műszerfal teljes szélességében háromdimenziósan kiformált dekorbetét ível, amely stílusos, elegáns összhatást kelt. Az ülések felszereltségi kínálata egészen a masszázsfunkcióig terjed. Sötétben az extrafelszerelésként rendelhető hangulatvilágítás gondoskodik vonzó fényhatásokról, a design selection utastér-felszereltségi csomag részeként pedig már az alapkivitelt bővíti.
A keresgélés immár a múlté
Hálózatba kapcsolva a világgal - az Audi Q5 esetében ez már magától értetődő. A nevezetes pontok (Point-of-Interest) online-keresésével például a közeli üzemanyag-töltőállomások és parkolóházak közvetlenül jeleníthetők meg a navigációs rendszeren, mégpedig a nyitvatartási időkkel, a rendelkezésre álló szabad parkolóhelyekkel és az árakkal. Az online közlekedési információk plusz szolgáltatás a forgalmi helyzet, a torlódások, a korlátozások és az épp megszűnő dugók különösen részletes, valós idejű adataival segítheti Önt az úticéljához vezető leggyorsabb útvonal megtalálásában. A myAudi navigáció segítségével közvetlenül okostelefonján végezheti az úticélok keresését és az útvonaltervezést. A motor beindításakor az adatok azonnal kényelmesen átkerülnek az autó navigációs rendszerére, ahol a folyamat folytatódik, majd a kiszállást követően az okostelefon ismét automatikusan átveszi az útvonalvezetést és vezeti Önt az utolsó szakaszokon úticéljáig.