FőoldalInnovációprogress.audiMattias Ekström
  • quattro
  • Audi connect
  • e-tron / Audi elektromos autói
  • E-Mobilitás
  • g-tron
  • Plug-in Hybrid
  • Audi ismertető videók
  • Functions on Demand
  • progress.audi
  • A1
    A1 Sportback
    A1 allstreet
    A1 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,6-7,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 126-157 g/km

    A1 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    A1 allstreet
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,9-6,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 133-146 g/km

    A1 allstreet megtekintése
    Konfigurálás most
  • A3
    A3 Sportback
    A3 Sportback TFSI e
    A3 Sportback g-tron
    A3 Limousine
    S3 Sportback
    S3 Limousine
    RS 3 Sportback
    RS 3 Limousine
    A3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 3,5-5,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 92-116 g/km

    A3 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    A3 Sportback TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 1,5-1,4 l/100 km Elektromosáram-fogyasztás, kombinált: 13,8-13,0 kWh/100 km Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált: 34-30 g/km

    A3 Sportback TFSI e megtkintése
    A3 Sportback g-tron
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: CNG 3,5-3,6 kg/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: CNG 96-99 g/km

    A3 Sportback g-tron megtekintése
    Konfigurálás most
    A3 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 3,6-5,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 96-114 g/km

    A3 Limousine megtekintése
    Konfigurálás most
    S3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 169-170 g/km 

    S3 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    S3 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,2- 7,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 165-166 g/km 

    S3 Limousine megteniktése
    Konfigurálás most
    RS 3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,3-8,8 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 190-201g/km

    RS 3 Sportback megtekintése
    RS 3 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,2-8,7 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 188-198 g/km 

    RS 3 Limousine megtekintése
  • A4
    A4 Limousine
    A4 Avant
    A4 Avant g-tron
    A4 allroad quattro
    S4 Limousine
    S4 Avant
    RS 4 Avant
    A4 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 4,9-7,6 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 129-181 g/km

    A4 Limousine megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    A4 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,1-7,7 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 133-185 g/km

    A4 Avant megtekintése
    Konfigurálás most
    A4 Avant g-tron
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: CNG 3,9-4,1 kg/100km

    Széndioxid-kibocsátás*: CNG 105-113 g/km 

    A4 Avant g-tron megtekinése
    Konfigurálás most
    A4 allroad quattro
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 6,3-7,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 165-184 g/km

    A4 allroad quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    S4 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 6,9 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 181 g/km

    S4 Limousine megtekintése
    Konfigurálás most
    S4 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 7,1 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 185 g/km

    S4 Avant megtekintése
    Konfigurálás most
    RS 4 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,6 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 218 g/km

    RS 4 Avant
    Konfigurálás most
  • A5
    A5 Coupé
    A5 Sportback
    A5 Sportback g-tron
    A5 Cabriolet
    S5 Coupé TDI
    S5 Sportback TDI
    S5 Cabriolet TFSI
    RS 5 Coupé
    RS 5 Sportback
    A5 Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 3,7-5,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 98-143 g/km

    A5 Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    A5 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 3,7-5,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 98-143 g/km

    A5 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    A5 Sportback g-tron
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: CNG 3,8-4,1 kg/100km

    Széndioxid-kibocsátás*: CNG 103-111 g/km  

    új A5 Sportback g-tron
    Konfigurálás most
    A5 Cabriolet
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 3,7-5,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 98-143 g/km

    A5 Cabriolet megtekintése
    Konfigurálás most
    S5 Coupé TDI
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 6,1-6,2 l/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 160-161 g/km

    új S5 Coupé
    Konfigurálás most
    S5 Sportback TDI
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 6,1-6,2 l/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 160-162 g/km

    új S5 Sportback
    Konfigurálás most
    S5 Cabriolet TFSI
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 205 g/km

    Az új S5 Cabriolet TFSI megtekintése
    Konfigurálás most
    RS 5 Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 208 g/km

    Az új RS 5 Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    RS 5 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,2 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 209 g/km

    Az új RS 5 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
  • A6
    A6 Limousine
    A6 Limousine TFSI e
    A6 Avant
    A6 Avant 55 TFSI e
    A6 allroad quattro
    S6 Limousine
    S6 Avant
    RS 6 Avant
    RS 6 Avant performance
    A6 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,2-9,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 136-205 g/km

    A6 Limousine megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    A6 Limousine TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 1,9-2,1 l/100 km

    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 17,4-17,9 kWh/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 43-47 g/km

     

    A6 Limousine TFSI e megtekintése
    A6 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,6-8,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 146-190 g/km

    A6 Avant megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    A6 Avant 55 TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 1,9-2,1 l/100 km
    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 17,6-18,1 kWh/100 km
    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 44-48 g/km

    A6 Avant 55 TFSI e megtekintése
    A6 allroad quattro
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 7,4-7,6 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 193-198 g/km

    A6 allroad quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    S6 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 203 g/km

    S6 Limousine megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    S6 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,9 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 206 g/km

    S6 Avant megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    RS 6 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,4 l /100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 281 g/km

    RS 6 Avant megtekintése
    RS 6 Avant performance
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,2-12,7 l/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 277-289 g/km

    RS 6 Avant performance megtekintése
  • A7
    A7 Sportback
    A7 Sportback TFSI e
    S7 Sportback
    RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback performance
    A7 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,6-8,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 146-184 g/km

    A7 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    A7 Sportback TFSI e
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 2,1-1,9 l/100 km 

    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált: 18,1-17,5 kWh/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 48-44 g/km

    A7 Sportback TFSI e megtekintése
    S7 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 205 g/km

     

    S7 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    RS 7 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 279 g/km

    RS 7 Sportback megtekintése
    RS 7 Sportback performance
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,2-12,7 l/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 277-289 g/km

    RS 7 Sportback performance megtekintése
  • A8
    A8
    A8 L
    S8
    A8
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 8,1-10,7 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 186-245 g/km

    A8 megtekintése
    Konfigurálás most
    A8 L
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 8,1-10,7 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 186-245 g/km

    A8 L megtekintése
    Konfigurálás most
    S8
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 10,7 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: 245 g/km

    S8 megtekintése
    Konfigurálás most
  • Q2
    Q2
    SQ2
    Q2
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,8-6,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 132-138 g/km

    új Q2 megtekintése
    Konfigurálás most
    SQ2
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,7 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 176 g/km

    SQ2 megtekintése
    Konfigurálás most
  • Q3
    Q3
    Q3 Sportback
    Q3 Sportback TFSI e
    RS Q3
    RS Q3 Sportback
    Q3
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,8-8,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 149-199 g/km

    Q3 megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    Q3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,9-8,6 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 154-195 g/km

    Q3 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    Q3 Sportback TFSI e
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 1,4-1,7 l/100 km

    Kombinált elektromosáram-fogyasztás*: 14,6-15,9 kWh/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 33-38 g/km

    Q3 Sportback TFSI e megtekintése
    RS Q3
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 222 g/km

    RS Q3 megtekintése
    Konfigurálás most
    RS Q3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 223 g/km

    RS Q3 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
  • Q4
    Q4 e-tron
    Q4 Sportback e-tron
    Q4 e-tron
     

     

    Kombinált elektromosáram-fogyasztás*: 15,8-17,8 Wh/km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 0 g/km

    Q4 e-tron megtekintése
    Konfigurálás most
    Q4 Sportback e-tron
     

    Kombinált elektromosáram-fogyasztás*: 15,8-17,9 Wh/km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 0 g/km

    Q4 Sportback e-tron megtekintése
    Konfigurálás most
  • Q5
    Q5
    SQ5 TDI
    Q5 TFSI e
    Q5 Sportback
    SQ5 Sportback
    Q5 Sportback TFSI e
    Q5
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,3-5,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 139-143 g/km

    A Q5 megtekintése
    SQ5 TDI
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,0 l/100 km
    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 185 g/km

    Az SQ5 TDI megtekintése
    Konfigurálás most
    Q5 TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 1,5 l/100 km
    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 19,3-19,5 kWh/100 km
    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 35 g/km

     

    A Q5 TFSI e megtekintése
    Konfigurálás most
    Q5 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 5,3-7,6 l/100 km
    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 140-182 g/km

    Q5 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    SQ5 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,2 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 214 g/km

    SQ5 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    Q5 Sportback TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 1,5 l/100 km
    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 19,3-19,6 kWh/100 km
    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 36 g/km

     

    Q5 Sportback TFSI e megtekintése
  • Q7
    Q7
    Q7 TFSI e
    SQ7
    Q7
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,3-10,5 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 218-237 g/km

    Q7 megtekintése
    Konfigurálás most
    Azonnal elvihető járművek
    Q7 TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 2,8-3,0 l/100 km

    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 21,9-22,9 kWh/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 64-69 g/km

    új Q7 TFSI e
    SQ7
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 7,4-7,6 l/100 km

    Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 194- 200 g/km

    SQ7 megtekintése
    Konfigurálás most
  • Q8
    Q8
    Q8 TFSI e
    SQ8
    RS Q8
    Q8
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,2-10,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 214-235 g/km

    Az Audi Q8 megtekintése
    Konfigurálás most
    Q8 TFSI e
     

    Üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 2,6-2,8 l/100 km
    Elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 21,9-22,9 kWh/100 km
    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 59-63 g/km

    új Q8 TFSI e
    SQ8
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás:* 12,6 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás:* 286 g/km

     

    Az Audi SQ8 megtekintése
    RS Q8
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,2 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 300 g/km

    Az Audi RS Q8 megtekintése
  • TT
    TT Coupé
    TT Roadster
    TT 20 years
    TTS Coupé
    TTS Roadster
    TT RS Coupé
    TT RS Roadster
    TT Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 6,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 153 g/km

    TT Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    TT Roadster
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 158 g/km

    TT Roadster megtekintése
    Konfigurálás most
    TT 20 years
     
    TT 20 years megtekintése
    TTS Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 180 g/km

    TTS Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    TTS Roadster
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,2 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 185 g/km

    TTS Roadster megtekintése
    Konfigurálás most
    TT RS Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 7,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 161 g/km

    TT RS Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    TT RS Roadster
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 213 g/km

    TT RS Roadster megtekintése
    Konfigurálás most
  • R8
    R8 Coupé V10 quattro
    R8 Spyder V10 quattro
    R8 Coupé V10 RWD
    Spyder V10 RWD
    R8 Coupé V10 performance quattro
    R8 Coupé V10 perfomance RWD
    R8 Spyder V10 performance quattro
    R8 Spyder V10 performance RWD
    R8 Coupé V10 quattro
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 297 g/km

    R8 Coupé V10 quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    R8 Spyder V10 quattro
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 301 g/km

    R8 Spyder V10 quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    R8 Coupé V10 RWD
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,9 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 293-294 g/km

    Megjegyzés: Ez a modell egyelőre nem konfigurálható.

     

    R8 Coupé V10 RWD
    Spyder V10 RWD
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 298-299 g/km

    Megjegyzés: Ez a modell egyelőre nem konfigurálható.

     

    R8 Spyder V10 RWD
    R8 Coupé V10 performance quattro
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 302 g/km

    R8 Coupé V10 performance quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    R8 Coupé V10 perfomance RWD
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,9 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 294-295 g/km

     

    R8 Coupé V10 perfomance RWD megtekintése
    Konfigurálás most
    R8 Spyder V10 performance quattro
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 302 g/km

    R8 Spyder V10 performance quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    R8 Spyder V10 performance RWD
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,0 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 297-299 g/km

     

    R8 Spyder V10 performance RWD megtekintése
    Konfigurálás most
  • RS
    RS 3 Sportback
    RS 3 Limousine
    RS 4 Avant
    RS 5 Coupé
    RS 5 Sportback
    RS 6 Avant
    RS 6 Avant performance
    RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback performance
    RS Q3
    RS Q3 Sportback
    RS Q8
    TT RS Coupé
    TT RS Roadster
    RS 3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,3-8,8 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 190-201g/km

    RS 3 Sportback megtekintése
    RS 3 Limousine
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 8,2-8,7 l/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 188-198 g/km 

     

    RS 3 Limousine megtekintése
    RS 4 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,6 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 218 g/km

    RS 4 Avant
    Konfigurálás most
    RS 5 Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,1 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 208 g/km

    Az új RS 5 Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    RS 5 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,2 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 209 g/km

    Az új RS 5 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    RS 6 Avant
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 281 g/km

    RS 6 Avant megtekintése
    RS 6 Avant performance
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,2-12,7 l/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 277-289 g/km

    RS 6 Avant performance megtekintése
    RS 7 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,3 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 279 g/km

    RS 7 Sportback megtekintése
    RS 7 Sportback performance
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 12,2-12,7 l/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 277-289 g/km

    RS 7 Sportback performance megtekintése
    RS Q3
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 222 g/km

    RS Q3 megtekintése
    Konfigurálás most
    RS Q3 Sportback
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,8 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 222 g/km

    RS Q3 Sportback megtekintése
    Konfigurálás most
    RS Q8
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 13,2 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 300 g/km

    RS Q8 megtekintése
    TT RS Coupé
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,2 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 208 g/km

    TT RS Coupé megtekintése
    Konfigurálás most
    TT RS Roadster
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: 9,4 l/100 km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás*: 213 g/km

    TT RS Roadster megtekintése
    Konfigurálás most
  • g-tron
    A3 Sportback g-tron
    A4 Avant g-tron
    A5 Sportback g-tron
    A3 Sportback g-tron
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás: CNG 3,5-3,6 kg/100km

    Kombinált széndioxid-kibocsátás: CNG 96-99 g/km

    Megjegyzés: az új Audi A3 Sportback g-tron hamarosan megrendelhető.

    A3 Sportback g-tron megtekintése
    A4 Avant g-tron
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: CNG 3,9-4,1 kg/100km

    Széndioxid-kibocsátás*: CNG 105-113 g/km 

    A4 Avant g-tron megtekinése
    Konfigurálás most
    A5 Sportback g-tron
     

    Kombinált üzemanyag-fogyasztás*: CNG 3,8-4,1 kg/100km

    Széndioxid-kibocsátás*: CNG 103-111 g/km  

    új A5 Sportback g-tron
    Konfigurálás most
  • Q8 e-tron
    Q8 e-tron
    Q8 Sportback e-tron
    SQ8 e-tron
    SQ8 Sportback e-tron
    Q8 e-tron
     

    Kombinált elektromosenergia-fogyasztás*: 24,4-20,1 kWh/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 0 g/km

     

    A Q8 e-tron megtekintése
    Konfigurálás most
    Q8 Sportback e-tron
     

    Kombinált elektromosenergia-fogyasztás*: 24,1-19,5 kWh/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 0 g/km

    A Q8 Sportback e-tron megtekintése
    Konfigurálás most
    SQ8 e-tron
     

    Kombinált elektromosenergia-fogyasztás*: 28-24,6 kWh/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 0 g/km

    Az SQ8 e-tron megtekintése
    SQ8 Sportback e-tron
     

    Kombinált elektromosenergia-fogyasztás*: 27-23,5 kWh/100 km

    Kombinált szén-dioxid-kibocsátás*: 0 g/km

    Az SQ8 Sportback e-tron megtekintése
  • e-tron GT
    e-tron GT quattro
    RS e-tron GT
    e-tron GT quattro
     

    Elektromosenergia-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km): 19,9-21,6 (WLTP);
    szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0

    e-tron GT quattro megtekintése
    Konfigurálás most
    RS e-tron GT
     

    Elektromosenergia-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km): 19,9-21,6 (WLTP);
    szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0

    RS e-tron GT megtekintése
    Konfigurálás most
  • Kulcsszó
  • Főoldal
  • Hírek
    • Aktuális hírek
  • Modellek
    • Összes modell megtekintése
    • Azonnal elvihető járművek
    • Audi árlisták
    • Audi sport modellek
    • Audi exclusive
  • Szerviz és tartozék
    • Szerviz
    • Szerviz érdeklődés
    • Tartozékok
    • Mobilitásgarancia
    • Garancia
    • Audi CarCheck
    • Audi LongLife szerviz
    • Információk szervizeknek és pályázóknak
    • Online szervizidőpont
    • Szervizszolgáltatások - pdf formátumban
    • OBFCM gyártói adatvédelmi tájékoztató
  • Innováció
    • quattro
    • Audi connect
    • e-tron / Audi elektromos autói
    • E-Mobilitás
    • g-tron
    • Plug-in Hybrid
    • Audi ismertető videók
    • Functions on Demand
    • progress.audi
  • Használtautó
    • Das WeltAuto
  • Élményvilág
    • Audi quattro Golf Kupa
    • Audi events
    • Audi collection
    • Audi YouTube
    • Audi Facebook
    • Audi magazin
    • Audi márkanagykövetek
    • Audi Driving Experience
  • Finanszírozás
    • Zárt végű pénzügyi lízing
    • Nyílt végű pénzügyi lízing
    • Operatív lízing, tartós bérlet
    • Biztosítás
Menu
Modellek
Szélesítsd a horizontod
Az új Audi városi koncepciómodelljével
  • Főoldal
  • Innováció
  • progress.audi
  • Mattias Ekström
FőoldalInnovációprogress.audiMattias Ekström
  • quattro
  • Audi connect
  • e-tron / Audi elektromos autói
  • E-Mobilitás
  • g-tron
  • Plug-in Hybrid
  • Audi ismertető videók
  • Functions on Demand
  • progress.audi

A szuperlatívuszok raliversenye

A technikai versenysportok egyik legnehezebb kihívása, egyben a legjelentősebb hosszú távú rali - az Audi 2022-ben állt első ízben rajthoz a Dakar Ralin. Itt mindent megtudhat a kifejezetten e célra kifejlesztett Audi RS Q e-tron versenyautóról és a versenyzőpárosokról, illetve annak hátteréről, hogyan és miért "villanyozza fel" az Audi a sivatagot.

 

Az itt bemutatott jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban. Zárt pálya, professzionális versenyzők - Ön ne próbálja utánozni őket!

"Ez már egy új forradalom"

Immár a 2022-es Dakar Rali kihívására készül Mattias Ekström, az Audi Sport régi pilótája és navigátora, Emil Bergkvist. E legendás kaland újszerű megközelítéséről, a rali varázsáról és a csapatszellem fontosságáról beszélgettünk.

Mattias Ekström (jobbra) és Emil Bergkvist (balra) alkotja azon három versenyzőpáros egyikét, akikkel az Audi Sport 2022 januárban rajthoz áll a Dakar Ralin

 

 

Mattias, ezúttal egészen különleges kalandnak ígérkezik a legendás Dakar Rali, ugyanis a jövő innovatív járműve, az Audi RS Q e-tron¹ volánja mögött vághat neki. Ez a jövő, de mi a legkorábbi emléke a raliról és az Audiról?

Mattias Ekström: Stig Blomqvist egy Audi rali-versenygépben a nyolcvanas évekből. Hat-hét éves lehettem akkoriban, Stig pedig igazi szupersztárnak számított Svédországban. Mély benyomást keltett bennem, ahogyan versenyzett, s végül épp a ralicsapatok szenvedélyes lelkesedése vezetett, amikor magam is pilóta lettem. Nagyon tisztelem az embereket a rali különleges világában.

 

Mitől annyira más a rali, mint a többi autósport?

Számomra a rali a legkülönlegesebb és legextrémebb, s azt hiszem, a legnehezebb is. Az utak például, már ha vannak, gyakran olyan szűkek, hogy itt a szó szoros értelmében nincs helye hibának. A talaj és a körülmények egyaránt nagyon hirtelen megváltozhatnak, emellett óriási távolságokat kell megtenni, a technikának így igencsak jól kell bírnia az igénybevételt - nemkülönben a csapatnak is természetesen. Az autóversenyzés mindig csapatsport, ami különösen is igaz a ralira, ahol a pilótának navigátorára kell hagyatkoznia - egyfajta szimbiózisban kell dolgozniuk.

 

Apropó, navigátor. Az Öné Emil Bergkvist. Miért éppen ő?

Emil tíz év ralipilóta-tapasztalattal rendelkezik és Junior rali-világbajnokságot (Junior World Rally Championship) is nyert, azaz pontosan tudja, milyen raliautót vezetni. Emil EKS autósport-csapatommal áll szerződésben és kiváló teljesítményt nyújtott. Ezért kérdeztem meg, hogy lenne-e navigátorom. Fiatal, motivált és sikerre éhes - csupa kiváló és fontos erény, ha jó eredményt szeretnénk elérni a Dakar Ralin.

 

¹Jelen jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban.

"A pilótának navigátorára kell hagyatkoznia - egyfajta szimbiózisban kell dolgozniuk"

Mattias Ekström

A 2022-es Dakar Ralin a legkeményebb versenykörülmények között mutatkozik be az új fejlesztésű Audi RS Q e-tron¹. Mattias Ekström szerint az előzetes tesztek sokat ígérőek.

¹Jelen jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban.

Szerepcsere: Emil Bergkvist az Audi RS Q e-tron volánjánál¹. A navigátornak is részletesen ismernie kell a versenyautó jellemzőit, Bergkvist pedig tíz év ralipilóta-tapasztalatára támaszkodhat ebben.

¹Jelen jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban.

 

 

Milyen tapasztalatai vannak a Dakarról?

Egyszer már indultam a Dakar Ralin. Hihetetlenül kemény napok: reggelente arra ébredsz, hogy rendkívül nehéz terepen négy-hat órás etap vár rád. Néha óriási kövek tűnnek fel, aztán mocsaras szakaszok, majd homok és dűnék jönnek, s mindvégig maximális sebességgel száguldasz - nagyon komoly. Ennek megfelelően természetesen olyan jármű is kell, amelyik bírja mindezt, de már az is minden alkalommal külön kaland, hogy te magad hogyan birkózol meg ezekkel az extrém körülményekkel. Mindeközben hol büszke és boldog, hol elégedetlen és csalódott vagy - meglehetősen érzelemdús hangulat.

 

Míg az Audi Sport további versenyzőpárosai már többször is indultak a Dakaron, méghozzá nagyon sikeresen, Ön és Emil Bergkvist csak egyszer állt itt rajthoz. Jelenthet ez hátrányt vagy akár előny is lehet?

A tapasztalat alapvető az autósportban, ám a Dakar minden nap más és más. Soha nem tudhatod, mire számíthatsz az adott napon és ez a teljes két hétre igaz. A Dakar Rali kétségkívül a legkeményebb verseny az autósportban, emellett az elektromos hajtás mindannyiunk számára újdonság az Audi Sportnál.

Mattias Ekström és Emil Bergkvist tart pihenőt a zaragozai tesztelésen. 34 Celsius fokos hőmérséklet adott ízelítőt, mi vár rájuk Szaúd-Arábia forróságában.

Összpontosítás és magabiztosság: Mattias Ekström ember és gép számára egyaránt óriási kihívásként tekint a Dakarra, amely az elektromos hajtásrendszer végső "tartóstesztje" is egyben.

"A négykarikás márka egyik legnagyobb erőssége valószínűleg éppen annak szándéka, hogy mindig egy lépéssel előrébb járjon és tágítsa határait"

Mattias Ekström

 

Mint említette, az Audi RS Q e-tron¹ az Audi Sport kifejezetten a 2022-es Dakar Ralira készült teljes egészében új fejlesztése. Mire számít, milyen lesz majd elektromos hajtásrendszerrel² versenyezni?

Szerintem az elektromos hajtással² jobban haladhatunk, elsősorban a dűnéken. Mivel az elektromos hajtásrendszer² nem tartalmaz sebességváltót, egyáltalán nem kell majd kapcsolásokkal foglalkoznunk. A mérnökök számára ugyanakkor nagy kihívást jelent gondoskodni a hajtásrendszer² rezgésállóságáról, illetve mindenfajta menetkörülményre felkészíteni a járművet. A sivatagban nincsenek boxkiállások gyors javításokra és utánállításokra.

 

Tehát rajthoz áll a ralik raliján, ahol ráadásul még hó sem lesz…

Igen, valóban így van. A Dakar az egyik leghosszabb, legkeményebb és legveszélyesebb verseny, amely különösen erős és robusztus autót, illetve hasonlóképpen kiemelkedő pilótát, navigátort és csapatot igényel. Ez a két hét nemcsak az autó és a csapat számára óriási feladat, hanem a hajtásrendszer végső nyúzópróbájaként is szolgál.

 

Mit jelent személyesen az Ön számára az Audi-versenysport ezen új fejezete?

Amikor először megláttam, valóban mély benyomást tett rám az Audi RS Q e-tron¹. Az autósport a folyamatos összpontosításról és fejlődésről szól, s arról, hogy mindenkor a vetélytársak előtt járjunk. Részese lehetek a négy karika versenysport-története egy újabb nagyszerű fejezetének, s ezzel úgy érzem, a jövőbe vezető útján is a márkával tarthatok.

 

¹Jelen jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban.

²Az Audi RS Q e-tron egy TFSI-motorból és generátorból álló energiaátalakító berendezéssel kombinálja elektromos hajtásrendszerét.

 

Mattias Ekström arra összpontosít, ami előtte áll. Részese lehet a négy karika versenysport-története egy újabb fejezetének, s ezzel úgy érzi, a jövőbe vezető útján is a márkával tarthat

Jelen jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban.

Mattias Ekström és Emil Bergkvist

 

A sokoldalú Mattias Ekström minden kihívásra készen áll. A svéd versenyző világbajnoki címet szerzett ralikrosszban, kétszer volt DTM-bajnok és négy alkalommal nyerte meg a Race of Champions viadalát. 1999-től 2017-ig az Audi pilótájaként versenyzett, s most az Audi Sport három versenyzőpáros alkotta Dakar Rali csapatának tagja.

Emil Bergkvist tíz év ralipilóta-tapasztalattal rendelkezik. A 27 éves svéd versenyző 2018-ban Junior rali-világbajnokságot (Junior World Rally Championship) is nyert, 2021-ben pedig a navigátorülésre váltva alkot párost fiatalkori példaképével, Mattias Ekströmmel.

 

 

Az Audi fejlesztései meggyőző történetével formálta az autósportot, s a raliban is mércéül szolgált. Milyen emlékei vannak erről?

Mielőtt az Audi a nyolcvanas években kifejlesztette quattro technikáját, a versenysportban nem igazán vették komolyan az összkerékhajtást. Öthengeres aggregátjukkal és jellegzetes megjelenésükkel azonban ezek az autók valóságos forradalmat indítottak. Bizonyos vagyok benne, hogy a quattro hajtás sem élvezett volna ilyen széles körű támogatottságot, illetve aratott volna ekkora sikert az Audi raliszereplése nélkül. A négykarikás márka egyik legnagyobb erőssége valószínűleg éppen annak szándéka, hogy mindig egy lépéssel előrébb járjon, tágítsa határait és mindaddig ismeretlen területeket fedezzen fel. Mint például most, a Dakaron. Alig várom már ezt az új kihívást.

 

Ha már ismét a Dakar Ralinál tartunk, nem kell egy kicsit őrültnek is lenni, hogy valaki szembenézzen egy ilyen kihívással?

Szerintem semmiképpen sem őrültség nyitottan állni az új ötletekhez. Amikor hallottam az Audi új Dakar-koncepciójáról, azonnal világossá vált számomra: ez már egy új forradalom. Úgy gondolom, bátorságról tanúskodik, amit az Audi tesz, a rajongók és a közönség pedig minden bizonnyal kíváncsi: valóban sikeres lehet az Audi elektromos hajtással és egy új koncepcióval a Dakaron? A választ még senki sem tudja, de Emil Bergkvist és én garantáltan egészen az utolsó napig mindent beleadunk, hogy sikeresen célba érjünk autónkkal.

Az út Dakarba | Az Audi RS Q e-tron¹ vezetése

¹Az itt bemutatott jármű Dakar Rali versenyautó, amely nem kapható kereskedelmi forgalomban. Zárt pálya, professzionális versenyzők - Ön ne próbálja utánozni őket!

Az Audi Sport világa

 

Az Audi Sport szíve az autósport varázsáért dobog. Ismerkedjen meg bővebben is az Audi Sport Dakar Rali projektjével!

 

Bővebben

 

Modellek
Összes modell megtekintése
Azonnal elvihető modellek
WLTP
Ügyfeleknek
Das WeltAuto
Bemutató és fiatal autók
Szerviz
Finanszírozás
Biztosítás
Audi Magazin
Márkakereskedések
myAudi
Audi gyártó üzemek termelési tájékoztatója
COVID-19 tájékoztató
Innováció
quattro
Audi e-tron
Audi Magyarország
Audi történelem
Audi gyárak világszerte
Karrier az Audinál
  • Konfigurátor
  • Márkakereskedések
  • Kapcsolat
  • myAudi
  • myAudi
  • Márkakereskedők
  • Konfigurátor
  • Azonnal elvihető járművek
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Cookie Settings
  • Adatvédelem és adatkezelés
  • Cookie tájékoztató
  • Az Audi AG bejelentési rendszere
  • Compliance & Integrity

© 2023. Audi Magyarország. Minden jog fenntartva.