Az Audi plug-in hibridek töltési ideje 1

 

 

A3 Sportback 40 TFSI e
Töltőrendszer kompakt háztartási csatlakozóaljzathoz (2,3 kW - ig): kb. 5 h
Töltőrendszer kompakt ipari csatlakozóaljzathoz 16A: kb. 3 h 45 min (max. 3,6 kW)
Akkumulátor bruttó kapacitása: 13,2 kWh
A6 Limousine TFSI e quattro
Töltőrendszer kompakt háztartási csatlakozóaljzathoz (2,3 kW - ig): kb. 6 h 30 min
Töltőrendszer kompakt ipari csatlakozóaljzathoz 16A: kb. 2 h 30 min (max. 7,4 kW)
Akkumulátor bruttó kapacitása: 17,9 kWh
A7 Sportback TFSI e quattro
Töltőrendszer kompakt háztartási csatlakozóaljzathoz (2,3 kW - ig): kb. 6 h 30 min
Töltőrendszer kompakt ipari csatlakozóaljzathoz 16A: kb. 2 h 30 min (max. 7,4 kW)
Akkumulátor bruttó kapacitása: 17,9 kWh
Q5 TFSI e quattro
Töltőrendszer kompakt háztartási csatlakozóaljzathoz (2,3 kW - ig): kb. 6 h 30 min
Töltőrendszer kompakt ipari csatlakozóaljzathoz 16A: kb. 2 h 30 min (max. 7,4 kW)
Akkumulátor bruttó kapacitása: 17,9 kWh
Q7 TFSI e quattro
Töltőrendszer kompakt háztartási csatlakozóaljzathoz (2,3 kW - ig): kb. 6 h 30 min
Töltőrendszer kompakt ipari csatlakozóaljzathoz 16A: kb. 2 h 30 min (max. 7,4 kW)
Akkumulátor bruttó kapacitása: 17,9 kWh
Q8 TFSI e quattro
Töltőrendszer kompakt háztartási csatlakozóaljzathoz (2,3 kW - ig): kb. 6 h 30 min
Töltőrendszer kompakt ipari csatlakozóaljzathoz 16A: kb. 2 h 30 min (max. 7,4 kW)
Akkumulátor bruttó kapacitása: 17,9 kWh

  • 1 Az akkumulátor töltési ideje és a maximális egyenáramú töltési teljesítmény a HPC (High Power Charging) töltőpontokon a DIN 70080 szabvány szerint került meghatározásra, és különböző tényezők függvényében változhat, például a környezeti és az akkumulátor hőmérséklete, más országspecifikus dugók használata, az előkondicionáló funkció használata (pl. a jármű távirányítású légkondicionálása), a töltőponton rendelkezésre álló áram, a töltöttségi állapot és az akkumulátor kora. A töltési teljesítmény a töltöttségi állapot növekedésével csökken. A töltési veszteségeket figyelembe kell venni.
  • 2 Fogyasztási és kibocsátási értékek


Audi A3 Sportback 40 TFSI e:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 1,4-1,1; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 15,7-14,4; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 31-24


Audi A6 Limousine TFSI e:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 1,6-1,0; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 21,1-18,6; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 35-24


Audi A7 Sportback TFSI e:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 1,6-1,1; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 21,2-18,9; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 36-25


Audi Q5 TFSI e:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 1,8-1,5; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 23,3-21,9; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 42-34


Audi Q7 TFSI e:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 2,2-2,0; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 23,9-23,0; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 51-45


Audi Q8 55 TFSI e quattro:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 2,6-2,1; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 25,2-23,3; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 60-47


Audi Q8 60 TFSI e quattro:
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált) l/100 km-ben: 2,6-2,1; Összesített villamosenergia-fogyasztás kWh/100 km-ben: 25,2-23,3; CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 60-47

 

  • 3  A megadott fogyasztási és kibocsátási értékeket a jogszabályban előírt mérési eljárások szerint határozták meg. 2022. január 1-jén a WLTP vizsgálati ciklus teljesen felváltotta a NEDC vizsgálati ciklust, így ezen időpont után újonnan típusjóváhagyott járművek esetében nem állnak rendelkezésre NEDC értékek.

Az adatok nem egyedi járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag a különböző járműtípusok közötti összehasonlítást szolgálják. A kiegészítő felszerelések és tartozékok (kiegészítő alkatrészek, gumiabroncsformátum stb.) megváltoztathatják a jármű olyan lényeges paramétereit, mint a tömeg, a gördülési ellenállás és az aerodinamika, és az időjárási és közlekedési viszonyok, valamint az egyéni vezetési magatartás mellett befolyásolják a jármű üzemanyag-fogyasztását, villamosenergia-fogyasztását, CO₂-kibocsátását és vezetési teljesítményértékeit.

A valósághűbb vizsgálati körülmények miatt a WLTP szerint mért üzemanyag-fogyasztási és CO₂-kibocsátási értékek sok esetben magasabbak, mint az NEDC szerint mért értékek. Ez 2018. szeptember 1-jétől a járműadóztatásban is megfelelő változásokat eredményezhet. A WLTP és az NEDC közötti különbségekkel kapcsolatos további információk a www.audi.de/wltp oldalon találhatók.

Az új személygépkocsik hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és hivatalos fajlagos CO₂-kibocsátásáról további információk az "Útmutató az új személygépkocsik üzemanyag-fogyasztásáról, CO₂-kibocsátásáról és villamosenergia-fogyasztásáról" című kiadványban találhatók, amely ingyenesen kapható minden értékesítési ponton és a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, illetve a www.dat.de honlapon.

 

Bezárás