-
Kulcsszó
Q8 e-tron | ||
---|---|---|
Modell | AC töltés (töltési idő 0%-100%) | DC töltés (töltési idő 10%-80%) |
Audi Q8 50 e-tron 2 3 |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 45 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 15 min Háztartási csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 4 h 45 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 28 min. |
Audi Q8 Sportback 50 e-tron2 3 |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 45 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 15 min Háztartási csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 4 h 45 min. |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 28 min. |
Audi Q8 55 e-tron2 3 |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 57 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 11 h 30 min. Háztartási csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 6 h |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 31 min. |
Audi Q8 Sportback 55 e-tron2 3 |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 57 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 11 h 30 min. Háztartási csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 6 h |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 31 min. |
e-tron | ||
---|---|---|
Modell | AC töltés (töltési idő 0%-100%) | DC töltés (töltési idő 5%-80%) |
Audi e-tron 50 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 71 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 36 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 3 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 30 min |
Audi e-tron 55 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 95 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 48 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 15 min Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 4 h 45 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 30 min |
Audi e-tron Sportback 50 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 71 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 36 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 3 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 30 min |
Audi e-tron Sportback 55 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 95 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 48 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 15 min Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 4 h 45 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 30 min |
Audi e-tron S quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 95 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 48 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 15 min Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 4 h 45 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 30 min |
Audi e-tron S Sportback quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 95 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 48 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 15 min Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 4 h 45 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 30 min |
e-tron GT | ||
---|---|---|
Modell | AC töltés (töltési idő 0%-100%) | DC töltés (töltési idő 5%-80%) |
Audi e-tron GT quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 93 kWh |
Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 30 min Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 5 h min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 22,5 min |
Audi RS e-tron GT quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 93 kWh |
Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 9 h 30 min Ipari csatlakozóaljzat 32A (max. 22 kW): kb. 5 h min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 22,5 min |
Q4 e-tron | ||
---|---|---|
Modell | AC töltés (töltési idő 0%-100%) | DC töltés (töltési idő 5%-80%) |
Audi Q4 e-tron 352 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 55 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 26 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 7,2 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 36 min |
Audi Q4 e-tron 402 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 82 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 39 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 29 min |
Audi Q4 e-tron 45 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 82 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 39 h Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 36 min |
Audi Q4 e-tron 50 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 82 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 39 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 36 min |
Audi Q4 Sportback e-tron 352 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 55 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 26 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 7,2 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 36 min |
Audi Q4 Sportback e-tron 402 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 82 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 39 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 29 min |
Audi Q4 Sportback e-tron 452 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 82 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 39 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC-Säule mit CCS-Stecker: ca. 36 min |
Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro2 3 Akkumulátor bruttó kapacitása: 82 kWh |
Háztartási csatlakozóaljzat 16A (max. 2,3 kW): kb. 39 h Ipari csatlakozóaljzat 16A (max. 11 kW): kb. 7 h 30 min |
HPC oszlop CCS csatlakozóval: kb. 36 min |
Audi Q8 e-tron 50 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 21,1 - 20,2 (NEFZ);
CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 60-44
Audi Q8 e-tron 55 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 21,1 - 20,2 (NEFZ);
CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 60-47
Audi Q8 e-tron Sportback 50 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 23,5 - 20,9 (NEFZ);
CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 24,0 - 21,6 (NEFZ);
CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 0
Audi SQ8 e-tron quattro S tronic:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 26,3 - 25,1 (NEFZ);
CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 0
Audi SQ8 e-tron Sportback quattro S tronic:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 26,0 - 24,6 (NEFZ);
CO₂-kibocsátás (kombinált) g/km-ben: 0
Audi e-tron GT:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 21,6-19,6; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi RS e-tron GT:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 22,1-19,8; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 e-tron 35:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 18,2-16,4; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 e-tron 40:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 19,5-16,6; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 e-tron 45 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 20,1-17,1; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 e-tron 50 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 20,1-17,2; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 Sportback e-tron 35:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 17,8-15,9; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 Sportback e-tron 40:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 19,1-16,1; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 19,7-16,6; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro:
Villamosenergia-fogyasztás (kombinált) kWh/100 km-ben: 19,7-16,7; CO₂-kibocsátás
(kombinált) g/km-ben: 0
- 3 A megadott fogyasztási és kibocsátási értékeket a jogszabályban előírt mérési eljárások szerint határozták meg. 2022. január 1-jén a WLTP vizsgálati ciklus teljesen felváltotta a NEDC vizsgálati ciklust, így ezen időpont után újonnan típusjóváhagyott járművek esetében nem állnak rendelkezésre NEDC értékek.
Az adatok nem egyedi járműre vonatkoznak, és nem képezik az ajánlat részét, hanem kizárólag a különböző járműtípusok közötti összehasonlítást szolgálják. A kiegészítő felszerelések és tartozékok (kiegészítő alkatrészek, gumiabroncsformátum stb.) megváltoztathatják a jármű olyan lényeges paramétereit, mint a tömeg, a gördülési ellenállás és az aerodinamika, és az időjárási és közlekedési viszonyok, valamint az egyéni vezetési magatartás mellett befolyásolják a jármű üzemanyag-fogyasztását, villamosenergia-fogyasztását, CO₂-kibocsátását és vezetési teljesítményértékeit.
A valósághűbb vizsgálati körülmények miatt a WLTP szerint mért üzemanyag-fogyasztási és CO₂-kibocsátási értékek sok esetben magasabbak, mint az NEDC szerint mért értékek. Ez 2018. szeptember 1-jétől a járműadóztatásban is megfelelő változásokat eredményezhet. A WLTP és az NEDC közötti különbségekkel kapcsolatos további információk a www.audi.de/wltp oldalon találhatók.
Az új személygépkocsik hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és hivatalos fajlagos CO₂-kibocsátásáról további információk az "Útmutató az új személygépkocsik üzemanyag-fogyasztásáról, CO₂-kibocsátásáról és villamosenergia-fogyasztásáról" című kiadványban találhatók, amely ingyenesen kapható minden értékesítési ponton és a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, illetve a www.dat.de honlapon.