-
Kulcsszó
„Beszéljünk a haladásról!”: nemzetközi közönséget inspirál az Audi a Bits & Pretzels konferencián
2020-10-13
"Beszéljünk a haladásról!" mottóval meghirdetett eseményre az Audi a
világ minden részéről hívott szakembereket, hogy a Bits & Pretzels eseményén
övék legyen a virtuális színpad. Ahhoz, hogy a startup közösség számára hozzáadott
értéket kínáló, aktív partner legyen, az Audi és vendégei olyan kérdéseket
válaszoltak meg, mint például: A mai világban melyek a siker összetevői a
leadership tekintetében? A branding hogyan tud fenntartható módon értéket
teremteni? Illetve milyen sikeres nemzetközi üzleti modellek inspirálják a startup
közösséget? Több, mint 3 000 résztvevő kapcsolódott be az Audi virtuális
programjába és tette hozzá a maga ismereteit az online beszélgetéseken
keresztül.
Technológiai csapatok, kreatív gondolkodók, vállalkozókedvűek - az
idei évben ismét azok vettek részt a Bits & Pretzels szeptember 27. és október
2. között megrendezett programján, akik inspirációra vágytak és ötleteik illetve
startup tevékenységük számára kapcsolatokat kerestek. Szeptember 30-án délután az
Audi invitálására a résztvevők számos eseménybe kapcsolódhattak be a virtuális
színpadon. Indításképpen Hildegard Wortmann, az Audi igazgatótanácsának az
értékesítés és marketing területekért felelős tagja és Cawa Younosi, az SAP
Deutschland HR vezetője beszélgetett, témájuk pedig a new leadership és a jelenlegi
időszak tanulságai voltak. "A koronavírus a digitalizáció és egyben a vezetői
kultúra új értékeinek katalizátora." - jelentette ki Hildegard Wortmann a
beszélgetés során. "Egy bátor irány kijelölése, a csapattal együtt a kihívásokon
keresztül történő közös fejlődés, új lehetőségek megragadása - tulajdonképpen a
szenvedélyes vezetés - most minden eddiginél fontosabb eleme az üzleti
sikernek."
Henrik Wenders, az Audi márka rangidős alelnöke részletezte a sikeres márkaépítés
módját. Ennek csúcspontjaként most először engedett bepillantást az Audi
márkakampányának reklámfilmjébe, amely a négykarikás márka számára világszerte egy
új korszakot nyit meg.
A Bits & Pretzels fesztivál 2014. óta ad találkozási lehetőséget az alapítók,
befektetők, lelkes startup rajongók és a startup szektor további döntéshozói
számára. A koronavírus járvány miatt az idei évben az esemény virtuális formában
került megrendezésre. A digitális "Bits & Pretzels Networking Week" névre
hallgató eseményt angol nyelven élőben lehetett követni szeptember 27. és október
2. között. Az Audi 2018. óta együttműködő partnere a fesztiválnak.