-
Kulcsszó
#AudiTogether: az Audi ötmillió euróval készül a koronavírus krízisre
2020-04-08
Amikor szükség van rá, a világ összezár. A koronavírus okozta
válsághelyzetben az Audi támogatja a hazai régiók egészségügyi és szociális
intézményeit, humanitárius segítséget nyújtva mind nemzeti, mind nemzetközi
szinten. A vállalat erre a célra ötmillió eurós sürgősségi segélyt biztosít. Az
AUDI AG igazgatótanácsa és az ingolstadti illetve neckarsulmi telephelyek üzemi
tanácsa most indította útjára ezt a csomagot.
Markus Duessmann, aki az AUDI AG igazgatótanácsnak új elnöke április 1-je óta, így
nyilatkozott: "A koronavírus járvány világszerte rendkívüli kihívások elé állít
mindannyiunkat, egyaránt vállalatként és össztársadalmi szinten. Szeretném
megköszönni minden Audi dolgozónak, aki ezekben a nem mindennapi időkben előre
tekint, hozzáteszi a maga részét és ott segít, ahol éppen szükség van rá. Szintén
köszönet illeti azokat a dolgozókat, akik világszerte telephelyeinken gondoskodnak
működésünk fenntartásáról. Meggyőződésem, hogy az Audi dolgozók számára a válság
után is folytatódik az élet. Ebben a pillanatban azonban mindenekelőtt egy dolog
számít: dolgozóink, családjaik és a teljes társadalom egészsége. Ezek védelmére
pedig ki kell, hogy simítsuk a fertőzöttségi görbét."
Peter Mosch, az AUDI AG üzemi tanácsának elnöke hozzátette: "Csapatunk segíteni
akarása a koronavírus krízis kapcsán elképesztő. Mindenki ki akarja venni a részét
a munkából, hogy segítsen a válságot követő jövő biztosításában. Aktív szerepet
vállalunk az adományozásban, ezzel is eleget téve telephelyeink környezete iránt
vállalt kötelezettségünknek." Azok az Audi dolgozók, akik részt vennének ebben és
aktív segítséget szeretnének nyújtani, egy belső Audi email címen küldhetik el
jelentkezésüket. Dr. Ute Röding, az Audi vállalati polgárság (corporate
citizenship) területéért felelős vezetője: "Minden, Neckarsulmban és Ingolstadtban
dolgozó kollégánk elküldheti nekünk javaslatát, amelyeket azonnal megvizsgálunk és
kiértékelünk. Az első érdeklődőknek már sikerült is segítséget nyújtanunk."
Pénzbeli és tárgyi adományozás a német és a nemzetközi
telephelyeken
Az első nagyobb pénzbeli adományok már úton is vannak. Március 30-án hétfőn az AUDI
AG összesen 600 000 eurót juttatott a központi telephelynek számító Ingolstadt és
Neckarsulm kórházainak, amely összeg az öt millió eurón felül értendő.
Ingolstadtban az Audi támogatja a "sprint4local - one week for Ingolstadt" ("Fuss a
helyiért - egy hét Ingolstadtért") elnevezésű kihívást is. Az ingolstadti régió
Digital Startup Centere és az IFG Ingolstadt kezdeményezésére megvalósuló kihívás
során a résztvevőknek lehetősége nyílik, hogy április 1-7. között olyan ötleteket
dolgozzanak ki, amelyekkel az ingolstadti térség sikeresen megküzdhet a krízis
kihívásaival és így erősebben jusson túl ezen a perióduson. Az Audi Csoport
nemzetközi üzemei is helyben nyújtanak segítséget a saját régiójukban: többek
között orvosi felszereléseket biztosítanak, mint például az Audi Brussels vagy az
Audi China. Az Audi Hungaria pénzbeli támogatással segíti a győri kórházat. A
további intézkedéseken minden telephelyen jelenleg is részletekbe menően
dolgoznak.
#AudiTogether nemzetközi kampány és szolidaritási koncert internetes
közvetítéssel
Lisa Batiashvili hegedűművész és az Audi nyári koncertek művészeti igazgatója egy
különleges koncertet ad április 14-én kedden 20 órai kezdettel, amelyen olyan híres
művészek is fellépnek az Audi ingolstadti telephelyén, mint Maximilian Hornung,
François Leleux, Sarah Christian és Jano Lisboa. A koncertet a Facebookon
((kwfat)Audi(kwfdot)AG) és a YouTube-on (@Audi) is követhetik az érdeklődők, de élőben látható a
www.audimedia.tv oldalon is. "A zene összeköti az
embereket." - véli Batiashvili. "Kollégáimnak és nekem is szívügyünk, hogy ezekben
az időkben megmutassuk, kiállunk egymás mellett és összetartunk."
Az #AudiTogether hashtag alatt a négykarikás márka jelenleg is ezt a hozzáállást
képviseli vállalatként világszerte. A "We are in this together" mottó a márka, a
dolgozók és az Audi rajongók szolidaritására utal, piactól és közösségi
médiaplatformtól függetlenül. A kezdeményezés olyan tevékenységeket is tartalmaz,
amelyekhez bárki csatlakozhat. Az indulásként meghirdetett úgynevezett
#FourRingsChallenge (négy karika kihívás) keretében a résztvevők feladata kreatívan
ábrázolni az Audi négy karikáját. A következő néhány napban további, a közösségi
médiafelületeken zajló események indulnak az Audi globális csatornáin. Ilyen
például az Instagramon induló, az Audi A3 és az Audi e-tron Sportback modellek
tulajdonságait körbejáró sorozat vagy a különleges filtert generáló "Melyik Audi
vagy te?" kérdés. A részletek fokozatosan lesznek elérhetők az
audi.com/AudiTogether oldalon és az Instagramon az @audimagyarorszag alatt.