Az Audi sebességváltók gyártását kezdte meg Kínában

2016-08-29

•    A Tiencsinben nyílt új gyár az új Audi A4 L számára készít magas hatásfokú sebességváltókat
•    Joachim Wedler, az Audi China elnöke: "Mérföldkő lokális stratégiánkban"
•    A Volkswagen Automatic Transmission Tianjin (VWAT) gyártóval folytatott együttműködés előnyös szinergiák lehetőségét kínálja a vállalatcsoport márkái között

Tovább bővíti az Audi kínai tevékenységét, s a prémiumgyártó a Volkswagen Automatic Transmission Tianjin (VWAT) vállalattal közösen augusztus 22-én új sebességváltógyárat avatott. Az észak-kínai Tiencsin kikötővárosban az új Audi A4 L, illetve további helyi modellek számára készülnek a magas hatásfokú, hétfokozatú S tronic sebességváltók.

Új gyára kapacitásának teljes kihasználása mellett - nagyjából ezer dolgozója közreműködésével - az Audi évente mintegy 240 ezer sebességváltót állíthat itt elő, s a termelés modulrendszerű felépítésének köszönhetően egy későbbi fejlesztési lépcső során akár meg is duplázhatja az új üzem termelőképességét. "Első helyi sebességváltógyárunk révén az Audi újabb alaptevékenységét honosíthatjuk meg Kínában" - hangsúlyozta Joachim Wedler, az Audi China elnöke. "A Tiencsinben beinduló sebességváltó-gyártás mérföldkő lokális stratégiánkban."

A gyár mindemellett a hosszú távú fenntarthatóság terén is kiemelkedőnek számít. Egyebek mellett hő-újrahasznosító berendezéssel, illetve olyan tetőkonstrukcióval is rendelkezik, amellyel nappali világosság mellett jelentős mennyiségű elektromos áram takarítható meg.

A Tiencsinben készülő, új hétfokozatú S tronic sebességváltó a moduláris hosszmotoros platform (MLB) második generációjára épülő modellekbe kerül, s kedvező üzemanyag-fogyasztással kombinálja a sportos és kényelmes vezetést. A 2.0 TFSI motorral közösen ez a váltómű is nagyban hozzájárul az új Audi A4 L hajtásrendszerének e piaci szegmensben vezető gazdaságosságához és teljesítményéhez. A prémium középkategóriájú limuzin új generációja szeptember folyamán érkezik Kínában a piacra és kategóriája legalacsonyabb szén-dioxid-kibocsátása jellemzi.

A Volkswagen Csoport 2014 óta gyárt Kínában kettős tengelykapcsolós sebességváltókat a moduláris keresztmotoros platformra (MQB) épülő modelljeihez. A Tiencsinben beinduló gyártás a Volkswagen ATJ immár második bővítési fázisának lezárását jelenti. A vállalat tulajdonosai az AUDI AG (49 százalék) és a Volkswagen Group China (51 százalék). "A Volkswagen Automatic Transmission Tianjin előnyös szinergiák lehetőségét kínálja a vállalatcsoport márkái között, ily módon is erősítve őket. A rendelkezésre álló források hatékony kihasználásával utunk minden egyes lépése során maradéktalanul megfelelhetünk hosszú távú fenntarthatósági ígéreteinknek" - emelte ki Dr. Jochem Heizmann, a Volkswagen Group China elnöke.

Az Audi már 1988 óta van jelen Kínában, ahol azóta is vezető prémiummárka. Az Audi leányvállalataként a FAW-Volkswagen az észak-kínai Csangcsunban az Audi A6 L, Audi A4 L, Audi Q5* és Audi Q3* modelleket gyártja, míg a joint-venture foshani üzemében az Audi A3 Sportback* és az Audi A3 Limousine* gördül le a szerelőszalagról.





* Az említett modellek üzemanyag-fogyasztási és szén-dioxid-kibocsátási adatai:

Audi Q5
Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,9 - 4,8**
Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km: 181 - 126**

Audi Q3
Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 8,6 - 4,2**
Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 203 - 109**

Audi A3 Sportback
Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,1 - 3,8**
Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 163 - 99**

Audi A3 Limousine
Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,1 - 3,7**
Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 163 - 98**

** Az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás a megadott tartományban a választott keréktárcsák/gumiabroncsok, illetve motor/sebességváltó függvénye.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés