-
Kulcsszó
Elektromos és gyors – Az Audi e-tron S
Az új tervezésű, tisztán elektromos hajtásrendszerű Audi e-tron S a dinamika olyan lenyűgöző élményével szolgál volánja mögött, amit csakis egy erőteljes elektromos hajtás nyújthat. Extrém érzékeny gázpedál-reakciók mentén, az Audi e-tron S szinte hangtalanul gyorsít fel álló helyzetből mindössze 4,5 másodperc alatt 100 kilométer/órás tempóra, egy teljes akkumulátortöltéssel kínált, a WLTP-ciklus szerint akár 364 kilométer hatótávja pedig éppoly meggyőző, mint kiemelkedő agilitása és vonóerőátadási képessége.
Magával ragadó teljesítmény
Az Audi e-tron S három elektromos motorral készül, amelyek közül kettő hátul dolgozik, a harmadik pedig - még nagyobb vonóerőről gondoskodva vagy síkos úton, illetve a gyors kanyaríveken előretekintő módon véve részt a hajtásban - szükség esetén elöl lép villámgyorsan működésbe. Összességében az autó így 370 kW (503 LE; elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km): 28,2 (NEDC); 26,8-28,4 (WLTP); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0) maximális rendszerteljesítményt bocsáthat a vezető rendelkezésére.
A teljesítmény számokban
A teljesítmény számokban
370
kW
(503 PS)
Gyorsulás
4,5
s
0 - 100 km/h
Gyorsulás
210
km/h
Elektronikusan leszabályozva
Hajtásrendszer "e-volúció"
Az Audi e-tron S elektromos forgatónyomaték-elosztása (Torque Vectoring) minden egyes út során még színvonalasabb menettulajdonságokról gondoskodik. Élvezze sportos irányíthatósági tulajdonságait, fokozott menetdinamikai képességeit és különösen biztos uralhatóságát - szinte bármilyen útfelületen és csaknem mindenfajta időjárási viszonyok közepette. Érzékelők felügyelik folyamatosan a pillanatnyi menethelyzetet, a rendszer pedig ezek adatai alapján - valamint a személyes vezetési stílust is tekintetbe véve - osztja el a forgatónyomatékot a hátsó kerekek között. Mindemellett a kerekenkénti forgatónyomaték-szabályzás technikája is rendelkezésre áll, amely szinte alig érzékelhetően fékezi szükség esetén a kanyar belső ívén gördülő első kereket, így előzve meg a hajtásból eredő megcsúszás (kipörgés) jelenségét, illetve még agilisabb és semlegesebb irányíthatósági tulajdonságokat biztosítva.
Teljesítmény – a szemnek is
Az Audi e-tron S mindjárt az első pillantásra egyértelművé teszi dinamikai képességeit, például markáns első lökhárítójával, 23 milliméterrel kiszélesített sárvédőivel és hátsó lökhárítója szinte a far teljes szélességében húzódó diffúzorbetétjével. Ezüstszínű külső elemek szolgálnak célzott stílusjegyekként, az első lökhárító légterelőperemétől a Singleframe hűtőrácson át, egészen a diffúzorbetétig.
Színt vall – könnyűfém keréktárcsákkal kiegészítve
Kombinálja igény szerint egymással a különböző fényezéseket és könnyűfém keréktárcsákat, s alkossa meg álmai új Audi e-tron S modelljét!
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, 5 Y-küllős „Rotor” dizájn, fekete, polírozott
Daytona-szürke gyöngyház
Antigua-kék, metál
Navarra kék metál
Catalunya-vörös metál
Gleccserfehér metál
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, 5 Y-küllős „Rotor” dizájn, fekete, polírozott
Daytona-szürke gyöngyház
Antigua-kék, metál
Navarra kék metál
Catalunya-vörös metál
Gleccserfehér metál
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, 5 Y-küllős „Rotor” dizájn, fekete, polírozott
Daytona-szürke gyöngyház
Antigua-kék, metál
Navarra kék metál
Catalunya-vörös metál
Gleccserfehér metál
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, 5 Y-küllős „Rotor” dizájn, fekete, polírozott
Daytona-szürke gyöngyház
Antigua-kék, metál
Navarra kék metál
Catalunya-vörös metál
Gleccserfehér metál
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák, 5-küllős „Stern” dizájn (S dizájn), kontrasztszürke, részben polírozott
21 col peremátmérőjű Audi Sport könnyűfém keréktárcsák, 5 Y-küllős „Rotor” dizájn, fekete, polírozott
Daytona-szürke gyöngyház
Antigua-kék, metál
Navarra kék metál
Catalunya-vörös metál
Gleccserfehér metál
Töltés gyorsan – és kényelmesen
Az Audi e-tron S nem csak az úton gyors, hanem a töltőkészüléken is - kényelmesen otthon, az e-tron kompakt töltőrendszerrel vagy épp útközben, az e-tron töltőszolgáltatásnak (e-tron Charging Service) köszönhetően Európa akár 155 ezer töltőpontján. A gyorstöltő-állomásokon (High Power Charging) nagyjából fél óra alatt tölthető fel ötről nyolcvan százalékra az Audi e-tron S akkumulátora. Korszerű energia-visszatáplálási rendszerével (rekuperáció) a WLTP-ciklus szerint akár 364 kilométer hatótávot is kínálhat egy teljes töltéssel a tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modell.