– Világszerte vezető piaci szegmensében az Audi e-tron. Az Audi első tisztán elektromos hajtásrendszerű, sorozatgyártású modellje egyaránt népszerű az ügyfelek és a média körében, amit számos díj és összehasonlító teszt is igazol. e-tron GT, Q4 e-tron és Q4 Sportback e-tron modelljeivel az Audi igazán „felvillanyozó” 2021-es év elé néz. Bővebben
Az Audi bemutatja új TFSI motorokkal szerelt SQ7** és SQ8** modelljeit, így reagálva a nagyteljesítményű SUV-modellek piaci szegmensében kínált sportos benzinmotorok globális trendjére. Futóművében az Audi SQ7** és SQ8** egyaránt számos hightech-komponenst kínál, emellett új connectivity-funkciókkal és vezetői segédrendszerekkel is szolgálnak, s várhatóan 2020 őszétől érkeznek az európai piacokra. Bővebben
A műszaki fejlesztés részlegén – házon belül, az „audisok” körében röviden „TE” („Technische Entwicklung”) – dobog ma a márka szíve, ahol valósággá válik „A haladás technikája”. A mérnökök az első ötlettől egészen a piacérettségig kísérik az egyes fejlesztéseket. Az új Audi TechFocus online-hírlevél részletes betekintést kínál a TE kulisszái mögé. A bemutatkozó kiadás témája: a szabadalmak – avagy így dokumentáljuk mi „A haladás technikáját”. Bővebben
Az Audi Hungaria munkatársai legyártották a 38 000 000. győri motort,
egy négyhengeres 2,0 literes TFSI Global Engine erőforrást, melyet az Audi Hungaria járműgyárában egy Audi Q3 modellbe építettek be. Az aggregát a motorcsalád harmadik generációjához tartozik, 2019-óta készül az Audi Hungariánál, 231 lóerős, 170 kW-os teljesítményével kategóriájában a legerősebb, amelynek köszönhetően menetdinamikában gazdag élményt nyújt a vevők számára. Bővebben
Kísérleti Motorgyártó Központ nagy tapasztalattal: tíz éve támogatja a győri Kísérleti Motorgyártó Központ a Volkswagen Konszern motorprojektjeit a kezdetektől egészen a sorozatgyártásig. A projekteknél már a fejlesztés korai szakaszától szorosan együttműködik a gyártás, a gyártástervezés és a konstrukció. A Kísérleti Motorgyártó Központ kísérleti- és előszériás motorok gyártásával, valamint új erőforrások és gyártási technológiák vizsgálatával biztosítja a zökkenőmentes átmenetet a fejlesztési fázis és a sorozatgyártás között. Bővebben
Az Audi Q5 már évek óta a prémium középkategória egyik legkeresettebb SUV modellje az európai piacokon. Az Audi pedig most még jobbá és vonzóbbá varázsolta népszerű modelljét. A tökéletesített Q5 egyesíti a sportos karaktert és a kiemelkedő hétköznapi használhatóságot, mindemellett infotainment és vezetéstámogatási lehetőségek széles választékát kínálja. A kiemelkedően sikeres modell még élesebb vonalakkal rajzolt külső formavilága tovább hangsúlyozza a Q család jellemzőit és itt debütálnak világszerte először a digitális OLED technológiával szerelt hátsó világítótestek. Bővebben
Az aerodinamika kulcsfontosságú tényező, különösképpen a tisztán elektromos hajtású autók világában. Intelligens technológiai újdonságaival az Audi sportos SUV kupéja figyelemreméltóan alacsony értékű, 0,26-os légellenállási együtthatót tudhat magáénak. A kifinomult aerodinamikai koncepció számos innovatív, részletesen kidolgozott megoldást vonultat fel. Bővebben
Az Audi Hungaria számára elsődleges fontosságú munkatársai
egészségének megóvása. Ennek jegyében immár nem csak motorokat és autókat, hanem saját
fejlesztésű kézfertőtlenítő automatákat is készítenek a győri audisok.
Eddig közel 140 darabot gyártottak a vállalat munkatársai, az eszköz a gyakorlatban is jól
vizsgázott. Ezt bizonyítja az is, hogy a kézfertőtlenítő automatát a győri vállalat találmányként
szabadalmaztatja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál. Bővebben
A gyönyörű kombi modellek neve Avant. Mostantól pedig akár elektromos hajtással és nulla helyi károsanyag-kibocsátással is elérhető az Audi modellje. Az A6 limuzin után az Audi nagyméretű kombi modellje is bemutatkozik hálózatról tölthető (plug-in, PHEV) hibrid kivitelben. Az előrelátó működési stratégiával funkcionáló intelligens hajtásvezérléssel az új Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro nagy elektromos hatótávolságra, alacsony üzemanyagfogyasztásra és dinamikus teljesítményre képes. Az Audi A6 Avant PHEV már az alapfelszereltség részeként átfogó felszereltséget kínál, többek között az S line külső csomagot, az Audi virtual cockpitet, a Mátrix LED fényszórókat, a sportfutóművet és a sportüléseket. Bővebben
Az új Insight Audi Design élő közvetítés (livestream) segítségével fedezhetik fel a résztvevők okostelefonjukon, táblagépükön vagy személyi számítógépükön az Audi tervezési folyamatait. Az interaktív élménytúra máris a www.audi.stream oldal online-túráinak kínálatát bővíti. Bővebben
A következő lépés a digitalizáció és a virtuális élmények világában a négy karika számára: az Audi az első autógyártó, aki a világ legnagyobb virtuális valóság eseményét, a „Virtual Market 4” rendezvényt használja a teljesen új Audi e-tron Sportback* bemutatkozási és tapasztalatszerzési felületeként (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km): 21,6-26,3 (WLTP); 20,6-23,9 (NEFZ); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0)). Bővebben
Az Audi sikertörténetének második fejezete megérkezett: bemutatkozott az A3 Limousine. A négyajtós kompakt modell digitálisan és teljesen hálózatba kapcsolva érkezik, kezdve egészen az infotainment rendszertől a vezetéstámogató egységekig. Az elegáns karosszéria alatt új hajtásrendszer, tovább finomított futóműbeállítás biztosítja, hogy a vezetés élménye egyszerre legyen hatékony és dinamikus. Az A3 Limousine 2020. nyár elején érkezik számos európai kereskedésbe. Bővebben
E-tron és e-tron Sportback modelljeivel az Audi valós alternatívává teszi az elektromos mobilitást a hosszútávú közlekedés számára, köszönhetően részben annak a töltési görbének, amely egyedülálló a versenytársak között. A tisztán elektromos Audi modellek vezetői kiélvezhetik a nagy töltési sebesség jelentette kényelmet, hiszen az akár 150 kW teljesítményű töltési kapacitás a töltési folyamat nagy részében rendelkezésre áll. Ezt pedig a lítium-ion akkumulátor kifinomult hőmérséklet szabályzása teszi lehetővé. Az elektromos autók hétköznapi használhatóságának felmérésekor az ügyfeleknek nem csupán a névleges maximális töltési kapacitást, de a töltési időt is figyelembe kell venniük. Bővebben
Az Audi az elkövetkező hetekben fokozatosan megkezdi a gyártás újraindítását az európai gyárakban. Március közepén jelentette be a társaság, hogy ideiglenesen felfüggeszti a gyártást európai telephelyein. A döntés háttere az alkatrészellátás szűk keresztmetszetei és a kereslet visszaesése volt a korona-világjárvány miatt. Az Audi globális gyártóhálózatának várható szabályozott újraindítását, a beszállítókkal és a szolgáltatókkal, a Volkswagen Csoporttal közösen koordinálják. Az újraindítás fő eleme egy átfogó intézkedéscsomag, amely a munkavállalók biztonságára összpontosít. Ebben a tekintetben az Audi követi a Robert Koch Intézet irányelveit és az adott ország egészségügyi hatóságainak előírásait. Bővebben