A napokban indult el a sportos, tisztán elektromos Audi e-tron GT gyártása az AUDI AG neckarsulmi Audi Böllinger Höfe gyártótelephelyén. Az Audi Konszern nemzetközi termelési hálózatának keretében az Audi Hungaria nagymértékben hozzájárul a projekthez: az elektromos meghajtású Gran Turismo nagy komplexitású alumínium karosszériaelemei a győri szerszámgyárban készülnek. Bővebben
Még karakteresebb, sportosabb és gazdaságosabb: a továbbfejlesztett Audi SQ5 TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 7,0 - 7,0; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 185 - 185) még magabiztosabbá és meggyőzőbbé vált. Háromliteres, V6-os dízelmotorja 251 kW (341 LE) teljesítményt produkál, s mindvégig harmonikusan és dinamikusan fejti ki tekintélyes erejét. Tovább „élesített” dizájnja a sportos SUV-modell erőteljes karakterét emeli ki. A Q5-sorozat csúcsmodelljéhez** extrafelszerelésként az új, digitális OLED-technikával működő hátsó lámpák is rendelhetők. Bővebben
Gyorsabb töltés és még nagyobb kényelem a kormány mögött: az Audi következetesen tökéletesíti e-tron modelljeit. A tisztán elektromos SUV és az e-tron Sportback SUV kupé modellek felszereltsége számos út tétellel bővült. Bővebben
Győzelem öt kategóriában: Az Audi hatalmas sikert ért el az Auto Trophy 2020 olvasói szavazásán, a szakmagazin Auto Zeitungban. Az A1 Sportback, A3 Sportback, Q2, Q8 és e-tron Sportback mind nyertek a kategóriájukban. Az A3 számára ez már a harmadik fontos díj volt az elmúlt pár hét alatt. Korábban kategóriájában győzelmet aratott az autós, motoros és sportos „autonis” tervező versenyén és az Auto Bild „Arany Kormánykerekén”. Bővebben
Megújult a kompakt szegmens sportos SUV-tagja: az Audi felfrissítette SQ2 modelljét (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,7 - 7,7*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 176 - 176*). Megjelenése az új fényszóróknak és lökhárítóknak is köszönhetően még sportosabbá és markánsabbá vált, vezetését pedig új Audi connect szolgáltatások és vezetői segédrendszerek teszik még kényelmesebbé és élvezetesebbé. Nemkülönben színvonalasak menetteljesítményei, 221 kilowattos (300 LE) 2.0 TFSI aggregátjával ugyanis az SQ2** álló helyzetből mindössze 4,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, quattro összkerékhajtásának és S sportfutóművének köszönhetően pedig mindenkor magabiztosan továbbítja erejét az útfelületre. Bővebben
Késő nyári nap, Neuburg an der Donau: az Audi Versenysport-kompetenciaközpontjának épülete előtt négy férfi gyűrűjében egy szériaközeli RS e-tron GT áll. Lucas di Grassi, az Audi Sport ABT Schaeffler csapat Formula-E pilótája és a 2016/17-es szezon bajnoka épp az e-tron GT három fejlesztőjével értekezik: Dennis Schmitz az Auditól, Jaan-Mattes Reiling az Audi Sport GmbH-tól, míg Christian Schröder az Audi leányvállalatától, a PSW fejlesztőpartnertől érkezett. Bővebben
28 győzelem, 95 dobogó, 29 pole pozíció, 28 leggyorsabb kör és mind a hat bajnoki cím: az Audi RS 5 DTM, amely múlt vasárnap teljesítette utolsó versenyét a Hockenheimringen, mindössze két év alatt számos rekordot megdöntött vagy állított fel. Részben hatékonyságának köszönhetően az egyik legsikeresebb versenyautó a DTM történetében, amelyet 2021-től GT3-as autókkal rendeznek. Bővebben
Immár 40 esztendeje az Audi meghatározó műszaki szakterülete és alappillére a quattro összkerékhajtás. E nagyszabású sikertörténet az 1980-as, manuálisan zárható központi differenciálműtől egészen az Audi e-tron sorozat új S-modelljeinek három elektromos motorjáig ível. Négy karika és négy hajtott kerék, 40 szám 40 évből – olyan tények gyűjteménye, amelyeket nem mindenki ismer. Bővebben
Az Audi Hungaria 2005-ben nyitotta meg szerszámgyárát présszerszámok, karosszériagyártó berendezések és karosszériaelemek gyártására. A folyamatos fejlesztések eredményeként az elmúlt 15 évben 18 000 négyzetméterről 52 000 négyzetméterre nőtt a gyártóterület, a munkatársi létszám a kezdeti 150 főről 700 főre emelkedett. Bővebben
Mindketten Neckarsulmból származnak, a jelen és a jövő sportautóinak vonzerejét képviselik és tükrözik mindazt a szenvedélyt, amellyel az Audi fejleszti és építi autóit. Az Audi R8 LMS, mint sikeres GT3 versenyautó és az új Audi RS e-tron GT prototípus most először találkozik a világ legnagyobb GT3-as eseményén, a Spa-i 24 órás versenyen. Bővebben
„Beszéljünk a haladásról!” mottóval meghirdetett eseményre az Audi a világ minden részéről hívott szakembereket, hogy a Bits & Pretzels eseményén övék legyen a virtuális színpad. Ahhoz, hogy a startup közösség számára hozzáadott értéket kínáló, aktív partner legyen, az Audi és vendégei olyan kérdéseket válaszoltak meg, mint például: A mai világban melyek a siker összetevői a leadership tekintetében? A branding hogyan tud fenntartható módon értéket teremteni? Illetve milyen sikeres nemzetközi üzleti modellek inspirálják a startup közösséget? Több, mint 3 000 résztvevő kapcsolódott be az Audi virtuális programjába és tette hozzá a maga ismereteit az online beszélgetéseken keresztül. Bővebben
Az Audi újrafogalmazza a „Haladás” fogalmát, tovább finomított márkastratégiájának középpontjába helyezve az embereket, értékeikkel és szükségleteikkel együtt. Továbbra is központi téma a fenntarthatóság, a digitalizáció és a formatervezés. A fenntartható és digitális prémium mobilitás irányába történő váltás hangsúlyos szerepet kap az új globális márkakampányban, melynek szlogene „Future is an Attitude”. Ezen kívül az átdolgozott vállalati arculat is világszerte most először látható. Bővebben
Norvégiai és németországi ügyfeleinek kínál elsőként lehetőséget az Audi bizonyos funkciók akár az autó megvásárlása utáni, igény szerinti megrendelésére – új távlatokat nyitva a gépkocsik egyéni kialakítása előtt. A foglalás online-úton, a myAudi oldalon keresztül történhet. Functions on Demand szolgáltatásával az Audi újabb következetes lépést tett a harmonikus digitális ügyfélélmény felé. Bővebben
Akár 78 kilométer tisztán elektromos hatótáv (NEDC) és 150 kW (204 LE) rendszerteljesítmény: az Audi bemutatja A3 Sportback 40 TFSI e modelljét (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 1,5-1,4; elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 13,8-13,0; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 34-30). A hálózatról tölthető hibrid (Plug-in Hybrid) hajtásrendszerű kompaktmodell helyi szinten (helyi szinten???) károsanyag-kibocsátás nélkül is közlekedhet, magasfokú gazdaságosság mellett kínál sportos menetteljesítményeket és az új A3 sorozat minden erényét felsorakoztatja. Bővebben
Napenergia a legmagasabb szintről: az Audi Hungaria és az E.ON Hungária Csoport közös projektjének keretében az Audi Hungaria két logisztikai központjának összesen 160 000 négyzetméteres tetőfelületén alakították ki Európa legnagyobb, tetőre épített napelemparkját. A 12 megawatt csúcsteljesítményű napelemparkot a mai napon helyezte szimbolikusan üzembe Szijjártó Péter, Magyarország külgazdasági és külügyminisztere, Peter Kössler, az AUDI AG termelésért és logisztikáért felelős igazgatótanácsi tagja, Dr. Karsten Wildberger, az E.ON SE operatív igazgatója, Alfons Dintner, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke, Kiss Attila, az E.ON Hungária Csoport elnök-vezérigazgatója és Prof. Dr. Dézsi Csaba, Győr Megyei Jogú Város polgármestere. Bővebben
Következetesen folytatja elektromos offenzíváját az Audi – mégpedig Audi e-tron S és Audi e-tron S Sportback modelljeivel. A két tisztán elektromos hajtásrendszerű S modellt egyaránt három elektromos motor hajtja, amelyek közül kettő a hátsó tengelyen dolgozik. Hajtásrendszerük intelligens szabályzása új szintre emeli a biztonságot és mindenekelőtt a menetdinamikai képességeket, az elektromos összkerékhajtást ugyanis a hátsó tengely aktív és változó arányú, elektromos forgatónyomaték-elosztásával (Torque Vectoring) egészíti ki. Bővebben
Ingolstadt/Neckarsulm/Budapest 2020. szeptember 16. - A quattro állandó összkerékhajtás rendszere immár 40 éve az Audi márka egyik pillére és alapvető műszaki megoldása. A márka S modelljeiben – szerepeljenek akár a kompakt, akár a nagyméretű autók szegmensében – a quattro összkerékhajtás az alapfelszereltség részeként gondoskodik a rendkívüli vezetési élményről, a kiemelkedő kezelhetőségről és a minden időjárási körülmény között optimális vonóerőről. Bővebben
- A világ legnagyobb, a légköri szén-dioxid kőzetesítését szolgáló közvetlen szén-dioxid-leválasztó és -tároló (Direct Air Capture and Storage) létesítményét építi Izlandon a svájci Climeworks vállalat, az Audi pedig a zürichi környezetvédelmi startup-cég partnereként támogatja e projekttel a jövő egyik jelentős technológiáját. Az üzem évente négyezer tonna szén-dioxidot szűrhet majd ki a levegőből, majd alakít át ásványi formára a föld alatt, amiből ezer tonnányit az Audi nevében távolít el a Climeworks a légkörből. Bővebben
Q2 sorozatával trendalapító modellel jelent meg az utakon négy évvel ezelőtt az Audi, mégpedig komoly sikerrel. A kompakt SUV-modell most még egyértelműbben juttatja kifejezésre progresszív karakterét – kívül új fényszórókkal kidolgozott, még markánsabb vonalakkal, míg belül további Audi connect szolgáltatásokkal és vezetői segédrendszerekkel. Az Audi Q2 vonzza a tekinteteket, miközben még élvezetesebb vezetést kínál. Bővebben
Az Audi Hungariánál ma legördült a gyártósorról a másfélmilliomodik autó, egy gyöngyházfényű sötét burgundi színű Audi Q3 Sportback MHEV, amely hamarosan megérkezik Németországba új tulajdonosához. A mild-hibrid technológiával felszerelt autó 1,5-literes TFSI motorja szintén Győrben készült. Az Audi Hungariánál 1998-ban indult a járműgyártás az Audi TT első generációjának összeszerelésével. Ma már az Audi TT Coupé és Roadster mellett az Audi Q3 és Q3 Sportback modellek is Győrben készülnek. Bővebben
Míg öt egymást követő naptári hét alatt a GT3 sportautók mezőnyében versenyző Audi R8 LMS 17 győzelmet ünnepelhetett világszerte, az Audi RS 3 LMS is nagyszerű eredménnyel zárta augusztus harmadik hétvégéjét. Az Audi Sport ügyfélsport programjának belépő szintű túraautója négy győzelem mellett összesen kilenc dobogós helyezésnek örülhetett. Bővebben
Bő húsz esztendeje nyitotta meg az első S3** révén az Audi a sportos prémium-kompaktmodellek piaci szegmensét, most pedig az S3 Sportback** és az S3 Limousine** formájában a sorozat legújabb generációját mutatja be. 2.0 TFSI erőforrásuk teljesítménye 228 kW (310 LE), maximális forgatónyomatéka pedig 400 newtonméter, s mindkét változat (S3 Sportback: üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,4*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 170 - 169*; S3 Limousine: üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,3 - 7,2*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 166 - 165*) mindössze 4,8 másodperc alatt gyorsít fel álló helyzetből 100 kilométer/órás tempóra. Erejüket hétfokozatú S tronic sebességváltó, intelligens szabályzású quattro összkerékhajtás és extrafelszerelésként csillapítás-szabályozással kiegészíthető, S-specifikus sportfutómű továbbítja nagy biztonsággal az útfelület felé. Az S3 modellek** high-tech karakterét – például a kezelési koncepció, az infotainment és a vezetői segédrendszerek területein – számos további újdonság teszi teljessé. Bővebben
2019. augusztus 11. óta az Audi veretlen a DTM sorozatban. A Spa-ban rendezett szezonnyitón mutatott figyelemreméltó teljesítmény után az Audi RS 5 DTM a Lausitzringen négy versennyel folytatja a túraautó bajnokság küzdelmeit. Az Audi eddig kilenc alkalommal győzedelmeskedett itt a DTM sorozatban, tavaly pedig egy igen különleges diadallal ünnepelhetett. Bővebben
2020-ban az Audi Q5 modell kínálatában mutatkozik be a világítástechnológia következő generációja, a digitális OLED technológia. A szerves fénykibocsátó diódáknak (az úgynevezett OLED-eknek) a hátsó világítótesteken való alkalmazását az Audi úttörő módon már 2016-ban megkezdte. A digitalizáció pedig most új korszakot nyitott. A technológia képes az utazás biztonságának növelésére és elsőként teszi lehetővé, hogy a hátsó lámpatestek világítási képét személyre szabhassák az ügyfelek. Bővebben
Fokozott hálózati stabilitás, mérsékelt elektromosáram-költségek és hozzájárulás a klímavédelemhez – ez az Audi és a Hager Group víziója. Az otthoni elektromosáram-hálózatba integrált elektromos autó alkotja a kétirányú töltés egy innovatív kutatási projektjének magját, ami különösen napelem-rendszerrel együttműködve kínálhat jelentős előnyöket. A napelem-fejlesztésű (PV) elektromos áram így átmenetileg tárolható és igény szerint felhasználható. Bővebben