-
Kulcsszó
A márka újraorientálása formát ölt: elindult az Audi új márkakampánya
2020-10-12
Az Audi újrafogalmazza a "Haladás" fogalmát, tovább finomított
márkastratégiájának középpontjába helyezve az embereket, értékeikkel és
szükségleteikkel együtt. Továbbra is központi téma a fenntarthatóság, a
digitalizáció és a formatervezés. A fenntartható és digitális prémium mobilitás
irányába történő váltás hangsúlyos szerepet kap az új globális márkakampányban,
melynek szlogene "Future is an Attitude". Ezen kívül az átdolgozott vállalati
arculat is világszerte most először látható.
"Márkastratégiánk finomhangolásakor a "Haladás" egy aktuálisabb
meghatározást kapott és felkészültünk a jövőre: az autóipar új korszakára és az
ügyfeleinkre." - nyilatkozta Henrik Wenders, az Audi márka rangidős alelnöke. A cél
- tette hozzá Wenders - az emberek életének jobbá tétele a technológián és
társadalmi hozzájárulásunkon keresztül. Az Audi arra törekszik, hogy a prémium
mobilitás jövőjét formálja és magával ragadó élményeket hozzon létre.
Világszintű kampányával az Audi márka utat mutat az elektromos, digitalizált és
érzelemgazdag jövő felé. Ezen kívül a jelenlegi modellek - mint az Audi e-tron
Sportback - mellett szerepet kapnak olyan jövőbemutató járművek is, mint az Audi
AI:ME és az Audi Q4 Sportback e-tron concept. Ők képviselik a márka innovatív
erejét. A főszereplők olyan Audi dolgozók - mint például Marc Lichte formatervezési
vezető - akik hitelesen képviselik az Audi szemléletét.
A "Future is an Attitude" mottóval futó kommunikációs megközelítés mostantól
felöleli az Audi világszintű marketing tevékenységét, figyelembe véve a kulturális
és az országspecifikus szempontokat. A márka fő mondata továbbra is a "Haladás
technikája" ("Vorsprung durch Technik") marad. A hamburgi thjnk ügynökség felelt a
kreatív megvalósításért. A kampány minden kommunkációs csatornán megjelenik, a
televíziótól kezdve a digitális felületekig. A most indult progress.audi oldalon a
kampány minden tartalmi eleme elérhető és további háttérinformációkkal is szolgál
az érdeklődők számára.
Az új márkakampány keretén belül világszerte most először lesz látható az
átdolgozott Audi vállalati arculat. Megjelenését a márka progresszív prémium
jellege határozza meg. A visszafogott, letisztult stílus egy új vizuális nyelvben
lesz egyértelműen tetten érhető.
A márkakampány filmjéhez vezető
link.
A progress.audi oldalhoz vezető
link.