A következő lépés a digitalizáció és a virtuális élmények világában a négy karika számára: az Audi az első autógyártó, aki a világ legnagyobb virtuális valóság eseményét, a „Virtual Market 4” rendezvényt használja a teljesen új Audi e-tron Sportback* bemutatkozási és tapasztalatszerzési felületeként (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km): 21,6-26,3 (WLTP); 20,6-23,9 (NEFZ); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0)). Bővebben
Az Audi sikertörténetének második fejezete megérkezett: bemutatkozott az A3 Limousine. A négyajtós kompakt modell digitálisan és teljesen hálózatba kapcsolva érkezik, kezdve egészen az infotainment rendszertől a vezetéstámogató egységekig. Az elegáns karosszéria alatt új hajtásrendszer, tovább finomított futóműbeállítás biztosítja, hogy a vezetés élménye egyszerre legyen hatékony és dinamikus. Az A3 Limousine 2020. nyár elején érkezik számos európai kereskedésbe. Bővebben
E-tron és e-tron Sportback modelljeivel az Audi valós alternatívává teszi az elektromos mobilitást a hosszútávú közlekedés számára, köszönhetően részben annak a töltési görbének, amely egyedülálló a versenytársak között. A tisztán elektromos Audi modellek vezetői kiélvezhetik a nagy töltési sebesség jelentette kényelmet, hiszen az akár 150 kW teljesítményű töltési kapacitás a töltési folyamat nagy részében rendelkezésre áll. Ezt pedig a lítium-ion akkumulátor kifinomult hőmérséklet szabályzása teszi lehetővé. Az elektromos autók hétköznapi használhatóságának felmérésekor az ügyfeleknek nem csupán a névleges maximális töltési kapacitást, de a töltési időt is figyelembe kell venniük. Bővebben
Az Audi az elkövetkező hetekben fokozatosan megkezdi a gyártás újraindítását az európai gyárakban. Március közepén jelentette be a társaság, hogy ideiglenesen felfüggeszti a gyártást európai telephelyein. A döntés háttere az alkatrészellátás szűk keresztmetszetei és a kereslet visszaesése volt a korona-világjárvány miatt. Az Audi globális gyártóhálózatának várható szabályozott újraindítását, a beszállítókkal és a szolgáltatókkal, a Volkswagen Csoporttal közösen koordinálják. Az újraindítás fő eleme egy átfogó intézkedéscsomag, amely a munkavállalók biztonságára összpontosít. Ebben a tekintetben az Audi követi a Robert Koch Intézet irányelveit és az adott ország egészségügyi hatóságainak előírásait. Bővebben
Amikor szükség van rá, a világ összezár. A koronavírus okozta válsághelyzetben az Audi támogatja a hazai régiók egészségügyi és szociális intézményeit, humanitárius segítséget nyújtva mind nemzeti, mind nemzetközi szinten. A vállalat erre a célra ötmillió eurós sürgősségi segélyt biztosít. Az AUDI AG igazgatótanácsa és az ingolstadti illetve neckarsulmi telephelyek üzemi tanácsa most indította útjára ezt a csomagot. Bővebben
A koronavírus járvány és a gyártás leállása ellenére az AudiStream online túrájának köszönhetően az ügyfelek és rajongók bepillantást kaphatnak az Audi legkorszerűbb gyártási folyamataiba. Az ingolstadti üzem virtuálisan továbbra is nyitva áll a látogatók előtt. Az érdeklődők a www.audi.stream oldalon online foglalhatják le helyüket az interaktív túrákra és otthonaikban, a képernyő előtt tapasztalhatják meg az Audi érzést. Bővebben
Amikor valaki a “quattro” hajtásról beszél, az “Audival” azonosítja azt, az “Audi” említésekor pedig gyakran a “quattro” hajtásra gondolunk: az összkerékhajtás alapelve már 40 éve a márka egyik pillérének számít. Mióta az eredeti Quattro bemutatkozott az 1980-as Genfi Nemzetközi Autószalonon, az Audi közel 10,5 millió autót gyártott quattro hajtásrendszerrel. Elérkezett az idő, hogy megszülessen ennek a különleges sikertörténetnek a következő fejezete: az Audi bemutatja az elektronikus nyomaték szabályzást. Bővebben
Az Audi 1996-ban az A3 modellel megteremtette a prémium kompakt kategóriát. A sikermodell negyedik generációja sportos, digitalizált és teljesen hálózatba kapcsolt. Progresszív dizájnja mögött számos nagyautós innovációt rejt, többek között kifinomult információs és szórakoztató rendszert, kiváló felfüggesztést és magas szintű biztonságot. Bővebben
A színpad előállt az új RS Q3 (üzemanyag-fogyasztás l/100 km: 8,9 – 8,8 (kombinált), CO2 kibocsátás g/km: 203 - 202 (kombinált)) és az RS Q3 Sportback (üzemanyag-fogyasztás l/100 km: 8,9 – 8,8 (kombinált), CO2 kibocsátás g/km: 204 - 202 (kombinált) számára. Mindkét modell egyedülálló hajtásrendszert, érzelemgazdag formavilágot és kompromisszummentes hétköznapi használatot biztosít szegmensében. A csúcsteljesítményű terepjárók szíve a legendás és többszörösen elismert 2,5 literes TFSI erőforrás. A quattro állandó összkerékhajtással párosítva ez garantálja a színtiszta vezetési élményt. A szériafelszereltség részét képező RS sportfutóműnek köszönhetően mindkét kompakt modell karosszériája tíz milliméterrel lejjebb került, mint az alapmodelleké. Bővebben
A divatipar ékszereket, ruhákat és táskákat készít PET palackokból. Ezen kívül egyre több bútornál is előtérbe kerülnek a hulladékanyagok, mint például papír darabok, műanyag palackok és a faforgács, mint alapanyag alkalmazása. Az Audi pedig most először kínál az új A3 választékában újrahasznosított anyagból készült üléshuzatot. Bővebben